کد خبر : 1714778 | 30 مهر 1399 ساعت 01:05 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

در خانه نشستن را به کار در این شرایط ترجیح می‌دهم؛

نظرمحمدی: هرگز به فکر فوتبال بابل نخواهم بود

علی نظرمحمدی می‌گوید عده ای در بابل به باشگاه نزدیک هستند و به مربیان اجازه کار نمی دهند.

نظرمحمدی: هرگز به فکر فوتبال بابل نخواهم بود

به گزارش ورزش سه، عصر امروز علی نظرمحمدی سرمربی تیم دسته اولی رایکا بابل از سمت خود استعفا داد و بابل را ترک کرد. به همین منظور سراغ نظرمحمدی رفتیم و اوضاع و شرایط این روزهای فوتبال بابل و همچنین تمرین خبرساز امروز رایکا را جویا شدیم. علی نظرمحمدی در رابطه با دلیل تصمیم خود مصاحبه‌ای با خبرنگار ورزش سه انجام داده که در ادامه می‌خوانید.  

 

چوب لا چرخ تیم می کردند و می کنند!
با توجه به شرایط و جو مسمومی که در چندین سال اخیر در فوتبال بابل حاکم است این حواشی مجددا تکرار شد. اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم می بینیم که تیم مدعی جواد نکونام و اکبر میثاقیان در همین شهر بابل در رقابت های لیگ دسته اول با چنین اتفاقاتی طعم صعود را نچشید و یکسری از افراد که با منظور چوب لای چرخ تیم می گذاشتند، همان افراد و همان اتفاقات باعث شدند که شرایط برای کار کردن سخت باشد.

 

اتفاق ماندگار؛ غیرممکن را ممکن کردیم
حتی کار کردن در این شهر بسیار سخت است، چه برسد تیم در بابل مدعی باشد و هدف لیگ برتری شدن داشته باشد با تمام این تفاسیر ما فصل گذشته یک اتفاق ماندگار را رقم زدیم و غیرممکن را ممکن کردیم. تمامی فوتبالی ها تیم رایکا را به عنوان تیم سقوط کننده می دانستند و امیدی به بقای این تیم نداشتند اما با تدابیر کادرفنی و باشگاه و تلاش های بازیکنان موفق شدیم سهمیه لیگ یکی را حفظ کنیم.

 

افراد معلوم الحال مشکل فوتبال بابل
فصل گذشته نیز بعضی ها با رقم زدن حواشی از همان ابتدای بازی ها باعث شدند تیم پنج مربی عوض کند و نیمکت متزلزلی همانند فصول قبل داشته باشد این مسئله مشکل فوتبال بابل است و باید دست افراد معلوم الحال را کوتاه کرد. عده ای که تعدادشان از انگشتان یک دست هم کمتر است وارد ورزشگاه می شوند و توهین می کنند و سایر هواداران را با خود همراه می کنند و فقط برای بر هم زدن جو ولی بعد خودشان برای گرفتن منافع خود به باشگاه می روند!

 

عزمی برای برخورد با افراد سودجو وجود ندارد
تمامی مربیانی که در این شهر کار کردند این مسئله را می دانند  افرادی با هدفی خاص مانع از کارکردنشان می شوند و اگر زمانی به اهدافشان برسند سکوت می کنند و اگر به آن دست نیابند آرامش را از کادرفنی و بازیکنان سلب می کنند. این امر کاملا ریشه دار است و جواد نکونام را فراری دادند تا او ده کیلومتر آن طرف تر یک تیم همسایه را لیگ برتری کند. نمی دانم چرا عزمی برای برخورد با این افراد سودجو وجود ندارد هواداران و مردم بابل باید آن ها را شناسایی کنند و با آنان برخورد کنند.

 

هرگز به فکر فوتبال بابل نخواهم بود
به عنوان یک ایرانی و به عنوان کسی که سال ها فوتبال بازی کرده و حتی چندماه قبل سهمیه با ارزش رایکا را حفظ کرده شرم می کنم از به زبان آوردن الفاظی که امروز شنیده می شد و هیچ وقت این افراد را نخواهم بخشید و به خدا واگذارشان خواهم کرد و هرگز به فکر فوتبال بابل نخواهم بود.

 

دست افراد منفعت طلب را کوتاه کنید
یک مربی که چنین الفاظی را شنید باید خیلی بی شخصیت باشد که برای این فوتبال بیاید قراردادی امضا کند یا پولی بگیرد. ترجیح می دهم در خانه بنشینم تا آنجا باشم. همچنین بگویم که با باشگاه رایکا بابل قطع همکاری کردم و فسخ کردم و هرگز حاضر نیستم با چنین شرایط و جوی اگر هم با قراردادهای نجومی باشد کار کنم. یک توصیه به مالکان جوان باشگاه کنم که دست چنین افراد منفعت طلب را کوتاه کنند تا به این حواشی پایان دهند. در آخر هم از بازیکنان فصل گذشته که کاملا تعامل داشتند و بازیکنان فصل جاری تشکر می کنم. برای هواداران واقعی رایکا و فوتبال بابل و مردم مازندران آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم باشگاه رایکا در ادامه راه موفق باشد.

دیدگاه‌ها