کد خبر : 1714783 | 30 مهر 1399 ساعت 00:35 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

شروع پیروزمندانه شاگردان ناگلزمان در چمپیونزلیگ (عکس)

لایپزیش شروع پُرقدرتی در لیگ قهرمانان با برتری مقابل باشاک‌شهیر داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا در گروه H ، تیم لایپزیش آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه ردبول آرنا میزبان تیم باشاک‌شهیر استانبول، قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه بود.

 

در لحظات ابتدایی مسابقه لایپزیش سه فرصت جدی و پیاپی داشت و در سمت مقابل باشاک‌شهیر یک فرصت نصف و نیمه به دست آورد که هیچ یک گلی به همراه نداشت.

 

نمایش خوب لایپزیش آلمان در دقیقه ۱۶ روی حرکت استثنایی بازیکنان این تیم، پاس چیپ کوین کمپل به محوطه جریمه و در نهایت سر توپ چشم‌نواز و شوت محکم آنخلینیو تبدیل به گل اول این تیم مقابل باشاک‌شهیر شد.

 

بازی سراسر هجومی لایپزیش باز هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۲۰ روی پاس در عمق کریستوفر انکوکو و باز هم شوت پای چپ آنخلینیو اسپانیایی گل دوم را برابر تیم ترکیه‌ای به ثمر رساند.

 

در ادامه لایپزیش تنها یک بار دروازه حریف خود را تهدید کرد و باشاک‌شهیر نیز که سه بار با شوت‌های راه دور به دنبال گلزنی بود، نتوانست کاری از پیش ببرد تا در نهایت آلمانی‌ها به برتری ۲ بر صفر خانگی در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنند و با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر یونایتد که به برتری مقابل پاری‌سن‌ژرمن رسید، در صدر جدول گروه H بایستند.

 

1537352

 

1537353

 

1537354

دیدگاه‌ها