کد خبر : 1714910 | 30 مهر 1399 ساعت 19:16 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: لطفا از او درباره گل به خودی اش نپرسید

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است که تیمش باید روی ضربات آزاد بهتر دفاع کند.

مورینیو: لطفا از او درباره گل به خودی اش نپرسید

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام برخلاف سال های گذشته در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد یافت و به جای آن باید در مسابقات لیگ اروپا شرکت کند. در همین رابطه فرداشب شاگردان ژوزه مورینیو در اولین مسابقه خود به مصاف لاسک اتریش خواهند رفت.

 

تاتنهام در بازی ابتدای هفته خود از سری مسابقات لیگ برتر در حالی که با سه گل از وستهام پیش بود، نهایتا در 20 دقیقه پایانی سه گل دریافت کرد تا با یک تساوی ناامیدکننده روبرو شده باشد. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل لاسک گفت: " ما تا دقیقه 80 با سه گل از حریف خود پیش بودیم و فکر می‌کنم که اگر 50 بار دیگر نیز آن مسابقه را برگزار کنیم دیگر آن اتفاقات تکرار نخواهد شد بنابراین من نمی خواهم به این موضوع ادامه دهم و خیلی به آن بپردازم. تاتنهام فقط باید در ضربات ایستگاهی بهتر دفاع کند."

 

 

1537541

 

 

ژوزه مورینیو در ادامه پیرامون ترکیب اصلی تاتنهام برای تاتنهام در دیدار فردا مقابل لاسک نیز گفت: " تنها بازیکنی که می توانم حضور او در ترکیب اصلی مسابقه فردا را تایید کنم، همین داوینسون سانچز است که در کنفرانس مطبوعاتی حاضر خواهد شد. تنها چیزی که از شما می خواهم این است که از او درباره گل به خودی فوق العاده ای که در بازی قبل به ثمر رساند سوال نکنید."

دیدگاه‌ها