کد خبر : 1714981 | 01 آبان 1399 ساعت 01:49 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: موفق به کنترل پورتو شدیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی برنامه تیمش برای غلبه بر پورتو را تشریح کرد.

گواردیولا: موفق به کنترل پورتو شدیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب شروع درخشانی در لیگ قهرمانان داشت و موفق شد با نتیجه 1-3 پورتو را در استادیوم اتحاد مغلوب کند. پپ گواردیولا در پایان بازی مدعی شد فرناندینیو، مدافع برزیلی و باتجربه خود را برای چند هفته در اختیار نخواهد داشت.

 

پپ گواردیولا گفت: "پورتو تیمی قدرتمند در ضربات ایستگاهی محسوب می شود، اما ما در نیمه دوم حتی یک ایستگاهی نیز به حریف ندادیم و نگذاشتیم پورتو روی دروازه ما ضدحمله بزند که این نشان می دهد که ما موفق به کنترل جریان بازی و حریف داشته ایم. من از بازیکنانم خواستم صبور باشند و در بهترین لحظه به سمت دروازه پورتو حمله کنند، پس ما به پورتو اجازه حرکت دادیم

 

1532281

 

متاسفانه چند تن از بازیکنان مصدوم ما شرایط بازی کردن پیدا کرده و دوباره دیگری مصدوم شد. البته بازگشت بازیکنان مصدوم اهمیت زیادی دارد. سه روز دیگر باید به لندن می رویم و پس از آن سفر به فرانسه برای بازی با مارسی پیش روی ماست و در ادامه سه روز بعد با شفیلد بازی داریم. برنامه بازی های پیش رو بسیار سخت است و ما به همه بازیکنان نیاز داریم. من فکر می کنم کوین دی بروین و ایمریک لاپورت از فردا تمرینات خود را آغاز می کنند، اما نمی دانم شرایط این دو نفر فردا و روزهای آینده چگونه خواهند بود، بنابراین ما خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

 

مصدومیت فرناندینیو خبر بسیاری بدی برای من است. فکر می کنم او چهار تا شش هفته قادر به بازی کردن برای سیتی نخواهد بود. این یک ضربه بزرگ برای ما است زیرا ما به همه بازیکنان خود نیاز داریم. فرناندینیو دوباره از ناحیه ای مصدوم شده که قبلا هم آسیب دیده بود. اما این اتفاق رخ داده و او مدت زیادی قادر به همراهی سیتی نخواهد بود."

دیدگاه‌ها