کد خبر : 1715066 | 01 آبان 1399 ساعت 19:12 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

زارع-هادی؛ برای تصاحب دوبنده کشتی می گیرند؟

در انتظار نبرد غول ها در انتخابی تیم ملی

با اعلام سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در همه اوزان باید منتظر برگزاری انتخابی باشیم؛ اتفاقی که در سنگین وزن جذابیت بالاتری خواهد داشت.

در انتظار نبرد غول ها در انتخابی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امروز خانه کشتی میزبان انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در دو وزن 65 و 79 کیلوگرم بود. در این وزن که ایران چند سالی است در مسابقات جهانی نتوانسته به دستاورد خاصی برسد، کادرفنی زودتر از بقیه اوزان به این نتیجه رسید که باید بین مدعیان انتخابی برگزار شود. در نهایت هم امیرمحمد یزدانی در 65 کیلو و علی سوادکوهی در 79 کیلو با شکست تمامی رقبای خود به قهرمانی در این انتخابی درون اردویی رسیدند.

 

حالا غلامرضا محمدی درباره سایر اوزان هم گفته که قصد دارد به زودی انتخابی درون اردویی را بین مدعیان برگزار کند. شاید در برخی از اوزان از همین حالا تکلیف تقریبا مشخص باشد؛ مثل 86 کیلو که حسن یزدانی در دنیا هم رقیب ندارد، اما احتمالا باید با قاسمپور و بذری برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی کشتی بگیرد.

 

در این میان در برخی اوزان هم شاهد نبردهای جذابی خواهیم بود. یکی از آن ها قطعا 97 کیلوگرم است که محمدحسین محمدیان و علی شعبانی در لیگ برتر هم کشتی جذاب و نزدیکی را با هم برگزار کردند.


اما بدون شک جذاب ترین انتخابی در سنگین وزن خواهد بود؛ جایی که 4 کشتی گیر یعنی پرویز هادی، امیرحسین زارع، یداله محبی و عباس فروتن به تیم ملی دعوت شدند. با اینکه زارع در لیگ برتر توانست محبی را به صورت قاطعانه شکست دهد، اما در صورت برگزاری انتخابی هر 4 نفر باهم کشتی خواهند گرفت.

 

در این میان جذاب ترین کشتی که از سال گذشته همه انتظارش را می کشند، بین جوان اول اردوی تیم ملی یعنی امیرحسین زارع و پرویز هادی به عنوان یکی از باتجربه ترین نفرات اردو خواهد بود. این نبرد که قطعا تا المپیک توکیو هم ادامه دار خواهد بود؛ می تواند سرنوشت صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان را مشخص کند.


زارع دریک سال اخیر توانسته با شکست تمامی رقبا خودش را به عنوان یک پدیده معرفی کند و پرویز هادی هم که با داشتن مدال برنز جهان یک مدعی همیشگی در سنگین وزن در سال های اخیر بوده است.

دیدگاه‌ها