کد خبر : 1715079 | 01 آبان 1399 ساعت 20:50 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

اوزیل:حمایت از آرسنال در لندن و پای تلویزیون(عکس)

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال در توئیتی پیروزی این تیم مقابل راپیدوین در رقابت‌های لیگ اروپا را پیش بینی کرد.

اوزیل:حمایت از آرسنال در لندن و پای تلویزیون(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال با توجه به حقوق دریافتی بالای مسوت اوزیل یعنی هفتگی 350 هزار پوند، تلاش زیادی برای فروش این ستاره آلمانی در نقل و انتقالات تابستانی انجام داد اما خود این بازیکن تمام پیشنهادات را رد و اعلام کرد که قصد دارد تا پایان قراردادش در جمع توپچی ها بماند.

 

مطابق انتظار اوضاع برای اوزیل در فصل جدید اصلاً خوب پیش نرفته و او در هیچ دیداری برای آرسنال به میدان رفته است. در همین رابطه طی روزهای گذشته مشخص شد که باشگاه آرسنال در یک حرکت عجیب و غیرمنتظره نام ستاره آلمانی خود یعنی مسوت اوزیل را از لیست مسابقات لیگ اروپا کنار گذاشته تا به نوعی روابط بین این بازیکن و باشگاه لندنی تیره و تار تر از همیشه شده باشد.

 

اقدام باشگاه لندنی اما با واکنش اوزیل رو به رو شد و او با انتشار بیانیه ای آنها را به عدم وفاداری متهم کرد. با این وجود آرسنال امروز در اولین بازی خود از سری مسابقات لیگ اروپا به مصاف راپید وین رفته و حالا مسوت اوزیل در حرکتی جالب با قرار دادن توییتی حمایت خود را از این تیم نشان داده است: "حالا که امشب نمی توانم حمایت خود را در زمین نشان دهم، این حمایت را در لندن و مقابل تلویزیون انجام می دهم. پیش بینی شما از نتیجه بازی چیست؟ من می گویم پیروزی خارج از خانه 4-1؛ زننده گل ها: کولاسیناچ، الننی، لاکازت و پپه"

 

 

1537781

دیدگاه‌ها