کد خبر : 1715100 | 01 آبان 1399 ساعت 23:30 | 68.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش میکل آرتتا به پیش بینی توئیتری اوزیل

میکل آرتتا، از رفتار مسوت اوزیل با وجود کنار گذاشته شدن از لیست آرسنال تمجید کرد.

واکنش میکل آرتتا به پیش بینی توئیتری اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در اولین مسابقه خود از سری مسابقات فصل جدید لیگ اروپا مهمان راپید وین اتریش بود. شاگردان میکل آرتتا در ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه کار را جبران کردند و به پیروزی 2-1 دست یافتند تا شروعی قدرتمندانه در لیگ اروپا داشته باشند.

 

 

1537803

 

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: " می‌دانستیم که بازی دشواری پیش روی ما خواهد بود و با گلی که در لحظات ابتدایی دریافت کردیم این مسابقه برای ما سخت تر هم شد. واکنش تیم را خیلی دوست داشتم و در نیمه دوم فضاهایی که برای حمله کردن به آن نیاز داشتیم را به خوبی پیدا کردیم. به طور کلی ما دو گل خوب به ثمر رساندیم؛ گل دوم فوق العاده بود. ما خوشحالیم که با پیروزی مسابقات را شروع می کنیم.

 

فشار آوردن روی حریف بخشی از سبک بازی ما محسوب می شود. البته ما باید متوجه شویم که چه زمانی باید این کار را انجام دهیم و حریف را پرس کنیم."

 

مسوت اوزیل که از لیست آرسنال برای رقابت‌های لیگ اروپا کنار گذاشته شده، پیش از آغاز بازی امشب این تیم در توئیتی نتیجه مسابقه را 4-1 به سود توپچی‌ها پیش بینی کرد. میکل آرتتا در واکنش به این توئیت گفت: " عالی است. این دقیقا همان چیزی است که من از بازیکنانی که در ترکیب حضور ندارند می خواهم."

 

 

1537146

دیدگاه‌ها