کد خبر : 1715140 | 02 آبان 1399 ساعت 13:00 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره‌ای که با گل بازگشت(عکس)

مدت‌ها بود که از رحیم زهیوی خبری نشنیده بودیم اما این فصل او با تیم مس رفسنجان بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره سوسنگردی فوتبال ایران در سال‌های نه چندان دور و یکی از عوامل مهم قهرمانی ناباورانه استقلال خوزستان در سال سرمربی‌گری عبدالله ویسی، در شرایطی به دلیل مصدومیت‌های متوالی از سطح توجهات فوتبال‌دوستان پایین آمد که شاید در دوره درخشش به نظر می رسید با مایه‌ی فوتبال و هنری که در ساق هایش دارد بتواند جایگاهی مخکم برای خود دست و پا کند.
زهیوی اما پس از لمس جام قهرمانی و عنوانی که با درخشش او در آن فصل به دست آمد، در یک مسیر زیگزاگ به موفقیت‌های فوتبالی مد نظرش نرسید که البته در این مسیر دو مصدومیت طولانی او را از اهدافش عقب انداخت.

 

 

1537900

 


این فوتبالیست خوش تکتیک در این فصل به مس رفسنجان پیوسته و زیر نظر محمد ربیعی به دنبال احیای خود است. او در بازی مقابل پرسپولیس در روز چهارشنبه به عنوان یکی از دو مهاجم اصلی به میدان رفت و گل دوم مس را روی پاس سجاد عاشوری از فاصله ای نزدیک به ثمر رساند. 


این بازیکن در این دیدار پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ، اگرچه اشتباهات قلب دفاعی پرسپولیس در رسیدن به این گل به او کمک کرد، اما نشان داد هنوز چیزهایی برای ارائه دارد و می توان هم‌چنان به او امیدوار بود.


او به همراه هم‌تیمی‌هایش در مس رفسنجان بی‌صبرانه در انتظار شروع رقابت های لیگ برتر هستند تا شاید پدیده رقابت‌های این فصل لیگ برتر لقب گیرند.

دیدگاه‌ها