کد خبر : 1715207 | 02 آبان 1399 ساعت 18:49 | 316.4K بازدید | 18 دیدگاه

پایان کار آقای مدیر با حرفهای باورنکردنی؛

شب بخیر و موفق باشید آقای رسول پناه

فایل ویدئویی تازه‌ای از اظهارات مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، فضای مجازی را به سرعت درنوردید و پایان کار او را رقم زد.

شب بخیر و موفق باشید آقای رسول پناه

به گزارش "ورزش سه" در این ویدئو که به صورت پنهانی از اظهارات مدیرعامل پرسپولیسی‌ها برداشته شده، رسول پناه اظهاراتی عجیب‌تر از روز گذشته به زبان می‌آورد و از الفاظی نه چندان شایسته خطاب به مدیرعامل سابق استقلال و همچنین سرمربی تیمش، استفاده می‌کند؛ او همچنین در این فایل ادعا کرده که شیخ دیاباته با او تماس گرفته و گفته او را به پرسپولیس بیاورد اما اگر او دست به این کار بزند، عاقبت سختی در انتظارش خواهد بود.


در شرایطی که فایل قبلی نیز قطعا مسائل و مشکلاتی را برای این مدیر تازه‌کار اما نسبتاَ مسنِ فوتبال ایران ایجاد کرده بود، انتشار فایل دوم در واقع تیرخلاص به رسول‌پناه بود و پایان دوران مدیریتی او را در باشگاه پرسپولیس رقم زد؛ تا او هم مانند سه مدیر پیشین سرخپوشان حضورش در صندلی ریاست باشگاه دوامی پیدا نکند.


 
نکته شگفت‌انگیز از این فایل ویدئویی که البته برداشت و انتشار آن کار چندان اخلاقی هم به نظر نمی‌رسد، صحبت‌های بی‌پروای سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در میان افرادی است که آن‌ها را نمی‌شناسد؛ عابرانی که به صورت طبیعی نباید مخاطب درد و دل‌های فردی باشند که یکی از دو باشگاه‌های پرطرفدار ایران را اداره می‌کند. در واقع همین صحبت‌ها بود که ادامه همکاری رسول‌پناه و یحیی گل‌محمدی را به بن‌بست رساند و همانطور که انتظار می‌رفت، این مدیرعامل بود که به پایان خط رسید.

 


 
با انتشار این صحبت‌ها و بی‌توجهی عجیب و غریب مدیرعامل پرسپولیس به جایگاهی که در آن قرار دارد و درنهایت استعفای شبانه پس از چند روز پرحاشیه و توفانی، یکبار دیگر شکست مدیریت دولتی در فوتبال ایران  به اثبات رسید؛ این‌که فردی در میان انتقادات کارشناسان و بدون هیچ سابقه خاص در فوتبال ناگهان به عنوان مدیر ظهور می‌کند و اختیاردارِ باشگاهی می‌شود که میلیون‌ها مخاطب دارد. طبعا او برای این کار آموزش لازم را ندیده بود و از حساسیت‌های شغل خود آگاه نبود و بنابراین هم صحبت‌هایی می‌شود که او در برهه‌های مختلف به کرات آن را با برخی هواداران پرسپولیس مطرح کرده است. چرا در جلساتی که او تعدادی از آن‌ها را به داخل دفتر باشگاه هدایت کرده و چه در دقایقی مثل این که گیرِ چند علاقه‌مند افتاده بود و به سوالات آن‌ها پاسخ می‌داد.


این چند روز خبرساز و آزاردهنده برای باشگاه پرسپولیس درنهایت با استعفای رسول پناه خاتمه پیدا کرد؛ آخرین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، با هر کارنامه و عملکردی، کسی بود که از مختصات حرفه خود بی‌خبر بود و حضورش هم مانند سایر کسانی که مانند او، یکباره به صندلی ریاست دو باشگاه بزرگ پایتخت رسیده بودند، زود تمام شد و  سرانجام خوشی نداشت.

 

شب بخیر و موفق باشید آقای رسول پناه.


 
پژمان راهبر

دیدگاه‌ها