کد خبر : 1715217 | 02 آبان 1399 ساعت 20:23 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لیورپول و کلوپ تبدیل به ماشین جنگی شده اند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر علیرغم نتایج اخیر از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد.

کونته: لیورپول و کلوپ تبدیل به ماشین جنگی شده اند


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در یک هفته اخیر شکست در سری آ و دربی دلامدونینا برابر اینتر و تساوی خانگی در لیگ قهرمانان مقابل گلادیاخ را تجربه کرده است. آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این هفته مقابل جنوا حضور یافته و تیم یورگن کلوپ و لیورپول را مثالی برای آینده اینتر توصیف کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما باید به تیم خودمان نگاه کنیم، ما در حال تلاش برای مدیریت اوضاع هستیم و در حال حاضر سعی داریم هر سه روز به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. به دنبال ریکاوری بازیکنان و آماده سازی برای مسابقات پیش رو هستیم. بازی های مختلفی پیش رو داریم و باید سعی کنیم در همه مسابقات به بهترین شکل به میدان برویم. می خواهیم روند ریکاوری بازیکنان به خوبی طی شود و به روش صحیح خود را برای مسابقات آماده کنیم.

 

1536205

 

من اصلا نگران نیستم، زیرا راهی که انتخاب کرده ایم باعث رضایت من، بازیکنان و باشگاه است. ما خوب بازی می کنیم و تا به حال به آنچه شایسته اش بودیم دست نیافته ایم. گاهی اوقات به خاطر برخی از بی احتیاطی هایی که می توان از آن اجتناب کرد تنبیه می شویم، اما من خوشحالم که هواداران به افکار و اراده من اعتقاد دارند.

 

فکر می کنم در آخرین بازی برابر گلادباخ تیم برتر بودیم و سبک بازی تیمم را درست می دانم. اما همانطور که همیشه می گویم اغلب همه چیز تحت تاثیر نتیجه قرار می گیرد. باید با 110 درصد توان بازی کنیم و گاهی اوقات این باعث موفقیت می شود و بعضی وقت ها خیر. باید از لیورپولِ یورگن کلوپ نام ببرم که چهار سال موفق به کسب قهرمانی نشد، اما حالا آنها تبدیل به یک ماشین جنگی شده اند."

دیدگاه‌ها