کد خبر : 1715223 | 02 آبان 1399 ساعت 20:56 | 140.3K بازدید | 28 دیدگاه

از سوء تفاهمات عذرخواهی می‌کنم؛

رسول‌پناه از مدیریت پرسپولیس استعفاء داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن حواشی بسیار و انتقادات زیاد از سمت خود استعفاء داد.

رسول‌پناه از مدیریت پرسپولیس استعفاء داد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رسول‌پناه با انتشار پیامی که در زیر می‌خوانید، استعفای خود را از سرپرستی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:

 

»خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علی‌رغم همه سختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهم‌ترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

 

امروز و پس از حاشیه‌های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

 

لازم می‌دانم از سوء تفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش‌هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند.

 

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیأت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت‌ها و کمک‌هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.»

دیدگاه‌ها