کد خبر : 1715236 | 02 آبان 1399 ساعت 23:45 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان من باید در چند پست بازی کنند؛

هالگریمسون: ترابی و محمدی عالی هستند

عملکرد دو بازیکن ایرانی العربی مورد تمجید سرمربی این تیم قرار گرفته است.

هالگریمسون: ترابی و محمدی عالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، هیمیر هالگریمسون در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الوکره مصدومیت مهدی ترابی را تایید و اعلام کرد این ستاره تیمش را در بازی فردا شب در اختیار نخواهد داشت.

 

هالگریمسون در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود با بیان اینکه تیم ما توازن خیلی عالی دارد، اظهار کرد: ما دو وینگر خیلی عالی، مهدی ترابی و مهرداد محمدی را در اختیار داریم که نقش خیلی مهم و خوبی دارند و مثل دیدار با ام‌صلال در بیشتر مواقع عملکرد خیلی عالی داشتند.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم بعضی از بازیکنان ما می‌توانند بیشتر از یک پست بازی کنند، نیاز به تغییر پست دارند و به آسانی این کار انجام خواهد شد و موجب می‌شود با یک، دو و حتی سه مهاجم بازی کنیم. اعتقاد دارم این موضوع می‌تواند در العربی اتفاق بیفتد و عملکردمان را بهتر کند.

 

سرمربی ایسلندی العربی یادآور شد: حضور یک بازیکن در چند پست خیلی مهم و برای یک تیم ضروری است چراکه موجب می‌شود با سیستم و ترکیب‌های متفاوت در مسابقات مختلف بازی کنیم. ما نیز بیش از یک بازیکن داریم که قابلیت بازی در چند پست را دارند و نفرات عالی هستند؛ آنها موجب توازن در العربی خواهند شد و از داشتن چنین نفراتی خوشحال هستم.

دیدگاه‌ها