کد خبر : 1715244 | 03 آبان 1399 ساعت 08:34 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

تیم ملی در آزادی؛ شاید وقتی دیگر

تیم ملی روز 22 آبان در مسابقه ای دوستانه به مصاف بوسنی می رود. این بازی به میزبانی بوسنی برگزار می شود.

تیم ملی در آزادی؛ شاید وقتی دیگر 

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر تلاش های زیادی انجام داد تا تیم ملی در استادیوم آزادی میزبان حریفان خود باشد به خصوص که در اولین بازی پیش رو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 باید در این استادیوم پذیرای هنگ کنگ باشد اما واقعیت این است که حریفان به دلیل شرایط قرمز ایران در بحث کرونا از سفر به تهران هراس دارند و به همین دلیل در ماه های اخیر بازی های تیم ملی در خارج از ایران تدارک دیده شده است. 

 

تیم ملی بعد از بازی با ازبکستان راهی ترکیه شد تا با مالی بازی کند اما این بازی دوستانه به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در اردوی مالی از سوی فدراسیون فوتبال ترکیه لغو شد. تیم ملی با رهبری اسکوچیچ چه زمانی در استادیوم آزادی تهران به میدان می آید؟ به این سوال نمی شود جواب مشخصی داد؛ شاید وقتی دیگر. 

 

لیگ برتر قرار است از 16 آبان آغاز شود؛ طبیعتا بعد از هفته اول باید بازی ها تعطیل شود تا تیم ملی 22 آبان در خاک بوسنی به مصاف این تیم برود. بعداز بازگشت ملی پوشان دوباره بازی های لیگ از سر گرفته خواهد شد. تیم های عمان و سوریه از جمله تیم هایی بودند که دیدار خود در تهران با تیم ملی را به خاطر کرونا لغو کرده اند.

دیدگاه‌ها