کد خبر : 1715296 | 03 آبان 1399 ساعت 13:22 | 127K بازدید | 116 دیدگاه

نظر سنجی بزرگ ورزش سه 

شما بگویید: چه کسی مدیرعامل پرسپولیس بشود؟

مهدی رسول پناه یکی از عجیب ترین دوران مدیریتی پرسپولیس را رقم زد و حالا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان روزهای بدون مدیرعاملی را شروع کرده است.

شما بگویید: چه کسی مدیرعامل پرسپولیس بشود؟

 

به گزارش"ورزش سه" عملکرد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی دو باشگاه بزرگ پایتخت دستکم در زمینه انتخاب مدیران باشگاه، عملکردی عجیب و انتقادآمیز بوده است. مهدی رسول پناه آخرین انتصاب وزارت ورزش برای پرسپولیس در حالی از سمتش در این باشگاه استعفا داد که به نظر چاره ای جز این کار وجود نداشت. او که تا مدتها مدیرعاملی بیشتر در پس پرده به نظر می آمد، در هفته های پایانی کارش نام خود را به عنوان جنجالی ترین مدیرعامل دهه های اخیر این باشگاه به ثبت رساند. 


هرچند رسول پناه هم همچون مدیران گذشته پرسپولیس کارنامه ای با نکات منفی و مثبت خواهد داشت اما او نیز همچون اغلب مدیران گذشته میراث ماندگار و باشکوهی به جا نخواهد گذاشت. با این وجود وزارت ورزش در آخرین سال دولت ، بار دیگر در برابر یک آزمون مهم دیگر قرار گرفته است. اینکه مدیرعامل و ترکیب مدیریتی باشگاه چه خواهد شد؟ آن هم در آستانه فینال لیگ قهرمانان و در حالی که ستاره های مطرحی از تیم جدا شده اند.


در حال حاضر به نظر می رسد وزارت ورزش دنبال گزینه ای است که در اوج حواشی و جنجال ها بتواند کار باشگاه را با کمترین حاشیه پیش ببرد. پروژه ای که قرار بود در زمان رسول پناه هم انجام شود اما در نهایت یک شکست کامل برای وزارت ورزش از آب درآمد. 


در حال حاضر از میان مدیران سابق باشگاه علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی بیش از دیگران نامشان در فضای رسانه ای شنیده می شود. البته بیش از آنکه این نام ها گزینه های وزارت ورزش باشند ، گزینه های پیشنهادی هواداران یا رسانه ها هستند چرا که تا الان هیچ اظهار نظر رسمی در این ارتباط از سوی رئیس مجمع و نهاد اصلی تصمیم گیرنده اعلام نشده است، ضمن اینکه هر دوی این مدیران  بازنشسته هستند. 

 

1538081


اما از دیروز دو نام دیگر هم جدیدا مطرح شده است. صادق درودگر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داوطلب دریافت این پست شده است. او پیش از این در پست هایی چون  رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم استیل آذین، مدیرعامل تیم ملوان بندر انزلی و مدیر عامل نساجی و تراکتور کار کرده است.

 

1429332


ابراهیم شکوری دبیرکل سابق فدراسیون نیز یکی از کسانی است برای این پست خودش را کاندید کرده است. شکوری 36 ساله بازیکن سابق پرسپولیس بود و سه فصل لباس این تیم را پوشید و دو عنوان قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد. او مدتی هم دبیرکل فدراسیون فوتبال بود.

 

1538079


از میان پیشکسوتان سرشناس باشگاه هم برخی اسامی به عنوان گزینه های مورد علاقه هواداران یا رسانه ها در فضاهای مختلف مطرح شده است. افشین پیروانی مدیرحال حاضر تیم یکی از این اسامی است. افشین که کاپیتان و سرمربی این تیم و یکی از محبوب ترین چهره های باشگاه هم هست در این فصل خیلی از کارهای اجرایی و حتی در برخی مواقع حواشی را که مربوط به مدیریت بود کنترل کرد.


محمددادکان نیز در تمام سال های گذشته هرگاه صحبت از مدیرعاملی پرسپولیس بوده نامش شنیده شده ولی او مشکلاتی جدی با سیستم اداره کننده ورزش ایران دارد.

 

1538078

 


شما مخاطبان گرامی "ورزش سه" و علاقمندان پرسپولیس نیز می توانید دراین نظرسنجی شرکت کرده و از میان این اسامی و یا کسانی که فکر می کنید برای پست مدیرعاملی پرسپولیس مناسب هستند(افرادی که نامشان در این گزارش نیامده)  فرد مورد نظر خود را معرفی کنید.

 

دیدگاه‌ها