کد خبر : 1715377 | 03 آبان 1399 ساعت 20:08 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

کلید برد رئال در ال کلاسیکو از نگاه تیبو کورتوا

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید می‌گوید که آنها بعد از برد مقابل بارسلونا حالا به لیگ قهرمانان اروپا فکر می‌کنند.

کلید برد رئال در ال کلاسیکو از نگاه تیبو کورتوا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از دو شکست پیاپی مقابل تیم‌های کادیز در لالیگا و شاختار در لیگ قهرمانان اروپا، امروز در جدال حساس ال کلاسیکو به مصاف بارسلونا رفت و با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده با نتیجه 3-1 حریف قدرتمند خود را شکست داد.

 

تیبو کورتوا مانند اکثر بازی های رئال مادرید طی ماه های اخیر یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و در چند صحنه به اشکال فوق‌العاده دروازه اش را نجات داد تا یکی از ارکان موفقیت و پیروزی تیم زین الدین زیدان در بازی امروز لقب گرفته باشد.

 

 

1538228

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت: " فکر می کنم که یک نمایش فوق العاده را ارائه دادیم. بعد از ضربه پنالتی که به سود ما اعلام شد عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم. در مسابقه امروز عطش خود را برای برد نشان دادیم و حالا از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم.

 

کلید برد ما مقابل بارسلونا این بود که به عنوان یک تیم عمل کردیم و اتحاد خود را حفظ کردیم. حالا تنها باید به مسابقه روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنیم. سرمربی پیش از آغاز مسابقه از ما درخواست کرد که اتحاد خود را حفظ کنیم. ما نیز به خوبی این کار را انجام دادیم و حالا باید به پیروزی در مسابقه سه شنبه شب فکر کنیم"

دیدگاه‌ها