کد خبر : 1715434 | 04 آبان 1399 ساعت 08:30 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال از ۲۰ آبان

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از ۲۰ آبان به میزبانی تهران انجام خواهد شد.

آغاز مرحله دوم لیگ برتر هندبال از ۲۰ آبان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله اول مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام شد و طبق برنامه فدراسیون قرار است مرحله بعدی این رقابت‌ها به میزبانی تهران و مشهد برگزار شود.

مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان قرار است از ۲۰ آبان و به میزبانی تهران انجام شود و دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان نیز از ۲۹ آبان و به میزبانی مشهد خواهد بود. البته برای برگزاری این مسابقات باید شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا  بررسی شود.

 

مراد کرمی در خصوص آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: به احتمال زیاد مسابقات بانوان از ۲۹ آبان و در مشهد برگزار شود. البته هنوز این‌ها ۱۰۰ درصدی نیست اما برنامه‌ریزی ما برای ادامه رقابت‌ها این گونه است. باید ببینیم شرایط شیوع کرونا در کشور چگونه است و ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. اگر مجوزهای لازم صادر شود تصمیماتمان نهایی خواهد شد.

رییس سازمان لیگ هندبال در ادامه در خصوص مرحله دوم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان نیز گفت: احتمالا رقابت‌های مردان نیز از ۲۰ آبان آغاز خواهد شد و احتمالا هم میزبان مسابقات همچنان تهران خواهد بود. البته همانطور که گفتم این‌ها تصمیمات فدراسیون برای ادامه مسابقات است اما باید دید ستاد مقابله با کرونا چه شرایطی را ایجاد خواهد کرد.پ

دیدگاه‌ها