کد خبر : 1715534 | 04 آبان 1399 ساعت 18:46 | 60.8K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش؛

مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو

از دو سال پیش که VAR به لالیگا آمده، تنها 5 مورد مشابه پنالتی روز گذشته برای رئال در ال کلاسیکو با دخالت این تکنولوژی همراه شده است.

مورد عجیب پنالتی برای رئال در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ال کلاسیکوی رفت لالیگا روز گذشته با پیروزی 1-3 رئال در نوکمپ به اتمام رسید. بازی تا دقیقه 62 با تساوی 1-1 دنبال می شد اما وی ای آر با دخالت خود برای رئال یک پنالتی گرفت که سرخیو راموس آن را به گل دوم بدل کرد و از آن پس جریان بازی به سود رئال تغییر کرد. 

گرفتن پیراهن سرخیو راموس توسط کلمنت لنگله با دخالت وی ای آر و بازبینی صحنه توسط داور پنالتی اعلام شد و در بارسلونا از این قضیه بسیار ناراحت هستند و معتقدند در حق شان بی انصافی شده است.

 

 

1538440

 

 

طبق گزارش "میستر چیپ"، کارشناس آمار و ارقام معروف اسپانیایی، از زمانی که وی ای آر وارد فوتبال اسپانیا شده، با احتساب بازی دیروز تنها شش بار به خاطر گرفتن پیراهن درون محوطه جریمه وی ای آر دخالت کرده و اعلام پنالتی شده است.

 

 

1538441

 

 

در فصل 19-2018 چهار بار این اتفاق رخ داد. اولین بار در بازی آلاوس-اسپانیول، سپس در بازی بین ایبار-بیلبائو، ختافه-والنسیا و رایو وایکانو-رئال(به ضرر رئال به خاطر گرفتن پیراهن خاوی گرا توسط وایه خو).

 فصل گذشته نیز در بازی ایبار-اتلتیکو مورد مشابه را وی ای آر دخالت کرد و اعلام پنالتی شد.

 

دیدگاه‌ها