کد خبر : 1715584 | 05 آبان 1399 ساعت 01:00 | 57.6K بازدید | 2 دیدگاه

آ. ا. ک با پنالتی کریم برد؛

انصاری‌فرد، متخصص زدن گل‌های حیاتی(عکس)

مهاجم ایرانی آ. ا. ک تک گل پیروزی تیمش مقابل جیانینا را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته ششم سوپر لیگ یونان یکشنبه شب پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها، تیم آ. ا. ک آتن که برای چهارمین مسابقه پیاپی کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲ در ورزشگاه زوسیمادس با تیم رده هشتمی جیانینا دیدار کرد.

 

 

1538585

 

 

در دقیقه ۱۳ این مسابقه روی بی‌احتیاطی دروازه‌بان جیانینا در زمان خروج از دروازه و خطا روی بازیکن آ. ا. ک، داور به سود یاران انصاری‌فرد اعلام پنالتی کرد.

 

کریم انصاری‌فرد که در هفت گذشته سوپر لیگ یونان موفق به زدن گل حساسی برابر پائوک شده بود، پنالتی اعلام شده به سود تیمش مقابل جیانینا را هم برخلاف جهت دروازه‌بان حریف، به سمت چپ زد و گل اول را به ثمر رساند.

 

 

1538586

 

 

در ادامه بازی گلی به همراه نداشت تا آ. ا. ک آتن موفق شود با تک گل مهاجم ایرانی خود به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه دست پیدا کند، به امتیاز ۱۰ برسد و در رده چهارم جدول سوپر لیگ یونان بایستد.

 

انصاری‌فرد پس از جدایی از السیلیه قطر و پیوستن به آ. ا. ک آتن، یک گل حساسی در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا مقابل ولفسبورگ آلمان به ثمر رسانده و در سوپر لیگ یونان نیز دو گل زده که با ۴ امتیاز برای تیمش همراه بوده است.

 

1538588

 

1538587

 

دیدگاه‌ها