کد خبر : 1715591 | 05 آبان 1399 ساعت 09:22 | 42.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیرلو: رونالدو در سمت چپ بازی خواهد کرد

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل هلاس ورونا از برنامه های خود در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

پیرلو: رونالدو در سمت چپ بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در خانه خود مقابل هلاس ورونا با نتیجه 1-1 متوقف شد تا یک نتیجه ضعیف دیگر برای این تیم بدست بیاید. با توجه به مصدومیت لئوناردو بونوچی در این بازی، آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در پایان بازی از برنامه هایش برای کریستیانو رونالدو در زمان بازگشت او خبر داد و گفت قصد دارد از رونالدو در سمت چپ خط حمله یووه استفاده کند.

 

1538604

 

یوونتوس بعد از پیروزی در بازی اول فصل مقابل سامپدوریا سه تساوی در مقابل رم، کروتونه و هلاس ورونا بدست آورده و در مقابل ناپولی هم به دلیل عدم حضور رقیب در میدان یک پیروزی به نامش ثبت شده است. رونالدو که در زمان حضور در تیم ملی پرتغال با پاسخ مثبت تست کرونا روبرو شده از آن زمان به بعد در ترکیب یووه حاضر نشده است.

 

پیرلو در پایان بازی یوونتوس مقابل هلاس ورونا گفت: " ما قصد داریم از رونالدو به همراه دیبالا و آلوارو موراتا به عنوان سه مهاجم استفاده کنیم و رونالدو را به عنوان مهاجم چپ کلاسیک به کار بگیریم".

 

سرمربی یووه درباره مصدومیت بونوچی هم گفت: " او جریان بازی ما با دیناموکیف هم کمی مشکل داشت. باید وضعیت او را بررسی کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها