کد خبر : 1715593 | 05 آبان 1399 ساعت 09:36 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

ترمیم چمن مصنوعی؛ نساجی دوباره در وطنی

تیم نساجی در فصل پیش روی بازی ها نیز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر پذیرای حریفان خواهد بود و دوباره مجبور است در زمین مصنوعی به میدان برود.

ترمیم چمن مصنوعی؛ نساجی دوباره در وطنی 

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله بعد از شروع بازی ها سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه نساجی اعلام کرد با توجه به پایین بودن کیفیت چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی دیگر قادر به بازی در این استادیوم نخواهد بود که توام با این نامه اعلام شد بودجه کاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی از سوی دولت تامین شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و تا پایان پروژه نساجی در یکی دیگر از استادیوم های استان به میدان خواهد رفت. اما در ماه های اخیر اقدامی که در استادیوم شهید وطنی صورت گرفته بهبود وضعیت چمن مصنوعی استادیوم بوده و آنطور که از شواهد امر پیداست نساجی دوباره باید در چمن مصنوعی بازی کند! گویا به بهانه اینکه کاشت چمن طبیعی زمان بر است و این اقدام موجب می شود نساجی شرایط میزبانی را در بازی های زیادی از دست بدهد فعلا از این کاشت چمن طبیعی صرف نظر کردند اما بدون شک با تصمیم ترمیم چمن مصنوعی پروژه کاشت چمن طبیعی با وجود تامین بودجه از سوی دولت متوقف خواهد شد. 

 

بازیکنان نساجی شخصا علاقمند با بازی در چمن مصنوعی نیستند به این خاطر که در این زمین ضریب مصدومیت ها بالاست؛ درصورتی که خیلی ها تصور می کنند بازی در چنین زمینی به سود بازیکنان نساجی است. به هر صورت اقدام به کاشت چمن طبیعی در استادیوم شهید وطنی در هر برهه ای زمان بر است و ای کاش این اقدام در این مقطع صورت گرفت چرا که بودجه آن از سوی دولت تامین شده بود و مشخص نیست در آینده اگر تصمیم به این اقدام بگیرند بودجه آن مهیا باشد. هر چند می گویند خیلی ها راضی به این اقدام نیستند چرا که زمین در چنین شرایطی مورد استفاده خیلی از تیم ها قرار می گیرد در صورتی که اگر زمین چمن طبیعی شود استفاده تیم  ها از آن محدود خواهد شد.

دیدگاه‌ها