کد خبر : 1715600 | 05 آبان 1399 ساعت 10:14 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابی؛ معیار اصلی در تیم ملی کشتی آزاد

محمد بنا هم زیر بار انتخابی می رود؟

بعد از کش و قوس های فراوان به زودی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برگزار خواهد شد.

محمد بنا هم زیر بار انتخابی می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه کسی تصور نمی کرد اتحادیه جهانی به برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا رضایت دهد، این اتحادیه دو هفته قبل با اعلام قطعی شدن برگزاری این رقابت ها همه را سوپرایز کرد. 


با توجه به محدودیت زمانی خیلی زود غلامرضا محمدی و محمد بنا نفرات مدنظر خود را به تیم ملی دعوت کردند؛ اتفاقی که نشان می داد خبری از برگزاری انتخابی نیست.


برخی فشارها باعث شد تا کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در دو مرحله تصمیم خود را تغییر دهد. ابتدا قرار به برگزاری انتخابی در سه وزن بود و سپس غلامرضا محمدی و همکارانش از برگزاری انتخابی در تمامی اوزان البته بین نفرات دعوت شده به اردو خبر دادند.

 

1428469


از آنجایی که برخی حواشی به خاطر پخش نشدن مسابقات انتخابی در دو وزن 65 و 79 کیلوگرم به وجود آمد، فدراسیون کشتی در پی آن است تا انتخابی سایر اوزان را در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار کند و این رقابت ها هم از طریق تلویزیون پخش زنده شود تا دیگر هیچ شبهه ای وجود نداشته باشد. 


با این وضعیت به نظر می رسد انتخابی معیار اصلی برای انتخاب ملی پوشان کشتی آزاد جهت حضور در مسابقات جهانی صربستان است که هفته آخر آذرماه برگزار می شود. 


از سوی دیگر اما محمد بنا که بارها گفته به انتخابی رودررو اعتقادی ندارد و طی یک فرآیند و با اعزام به مسابقات مختلف شاگردانش را محک می زند، این روزها سکوت کرده و فعلا در خانه کشتی مشغول تمرین دادن به فرنگی کاران است. 


مشخص نیست فدراسیون برای برگزاری انتخابی به محمد بنا فشار می آورد یا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برای انتخاب شاگردانش در مسابقات جهانی صربستان دستش کاملا باز خواهد بود. این معما احتمالا به زودی حل خواهد شد.

دیدگاه‌ها