کد خبر : 1715656 | 05 آبان 1399 ساعت 16:20 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش؛

شکست PSG در مذاکرات تمدید با کیلیان امباپه

نشریه اکیپ از نخستین شکست باشگاه پی اس جی در تمدید با کیلیان امباپه خبر داد.

شکست PSG در مذاکرات تمدید با کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، سران پی اس جی تردید ندارند که تمدید با کیلیان امباپه در اولویت قرار دارد و حتی تمدید با نیمار در پله ای پایین تر قرار می گیرد. طبق ادعای نشریه اکیپ، اخیرا پیشنهادی به امباپه ارائه شده که با پاسخ منفی بازیکن روبرو شد.

 

 

1532849

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی برزیلی پی اس جی از سوی سران باشگاه موظف شده تا امباپه را هر طور شده به تمدید متقاعد کند. پی اس جی می داند که امباپه سودای پیوستن به رئال را دارد ولی قصد دارد با مطرح کردن پروژه های جاه طلبانه اش، چند سال بیشتر او را در باشگاه حفظ کند. دور نخست مذاکرات تمدید اما به بن بست خورده و امباپه اعلام کرده است که فعلا به تمدید فکر نمی کند و تمرکزش روی بازی های این فصل و زدن گل های بیشتر برای پی اس جی است.

 

 

1535875

 

 

از قرارداد این بازیکن با باشگاه پاریسی تنها یک سال و نیم باقیمانده و ژوئن 2022 او بازیکن آزاد خواهد بود. طبق این گزارش، خانواده امباپه تمایل به ادامه همکاری او با پی اس جی دارند ولی امباپه تنها به رئال مادرید فکر می کند. پی اس جی اما خوشبین است که در فاصله باقیمانده تا پایان قرارداد امباپه، در نهایت بتواند رضایت او برای تمدید را جلب کند. الخلیفی مدیر باشگاه در مورد امباپه پا پس نخواهد کشید

دیدگاه‌ها