کد خبر : 1715675 | 05 آبان 1399 ساعت 16:39 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیرلو:

بازی با ورونا را با بازی برابر بارسا مقایسه نکنید

آندره آ پیرلو پس از تساوی برابر هلاس ورونا گفت که از بابت مصاف با بارسلونا نگرانی خاصی ندارد.

بازی با ورونا را با بازی برابر بارسا مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در سری آ ایتالیا برابر هلاس ورونا با تساوی 1-1 متوقف شد. این اتفاق در آستانه دیدار با بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا رخ داد تا نگرانی هواداران را موجب شود.

با این تساوی یوونتوس حالا 9 امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد. در صورت برتری میلان در بازی امشب مقابل رم، فاصله این تیم که در صدر قرار دارد با یووه به شش امتیاز افزایش خواهد یافت.

 

 

1538594

 

 

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس در مورد مصاف حساس چهارشنبه شب برابر بارسا گفت:« نگران دیدار بارسلونا نیستم چون این دو بازی کاملا فرق می کنند. همانطور که قبلا گفتم نحوه بازی تیم هایی مثل آتالانتا و ورونا در مقایسه با بارسلونا کاملا متفاوت است. 

در هر بازی باید تلاش کنید و کارهای مشخصی را در زمین انجام دهید که ما در طول بازی سعی کردیم این کار را انجام دهیم. ما در حال ساختن یک تیم منسجم و جدید هستیم و به همین خاطر این امتیاز از دست دادن ها مرا نگران نمی کند.»

 

 

1537372

 

 

پیرلو ادامه داد:« بله، متاسفانه تا به اینجای فصل امتیاز هایی را از دست داده ایم اما معتقدم در مسیر درستی قرار داریم و بر اساس پروژه بلند مدت خود کار می کنیم. تنها پنج هفته از مسابقات گذشته است و برای نگاه به آینده تنها باید دیدگاه مثبت داشت.»

دیدگاه‌ها