کد خبر : 1715685 | 05 آبان 1399 ساعت 16:57 | 118K بازدید | 9 دیدگاه

ادامه رایزنی مدیران آبی با باشگاه بلژیکی

رضایت‌نامه خرید جنجالی استقلال دردسرساز شد

مسئولان استقلال پیگیر دریافت رضایت‌نامه محمد نادری از کورتریک بلژیک هستند.

رضایت‌نامه خرید جنجالی استقلال دردسرساز شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که مسئولان استقلال بعد از توافق کامل با محمد نادری هافبک پیشین پرسپولیس با او قرارداد همکاری امضا کردند و عکس پیوستنش به تیم خود را نیز رونمایی کردند.


در حالی که تصور می‌شد کارهای انتقال نادری به استقلال پایان یافته اما ظاهرا هنوز رضایتنامه این بازیکن از باشگاه کورتریک بلژیک صادر نشده است. نادری که با تیم کورتریک قرارداد داشت و حضورش در پرسپولیس در لیگ نوزدهم نیز به صورت قرضی انجام گرفته بود، برای پیوستن به استقلال نیز باید از باشگاه کورتریک رضایتنامه می‌گرفت.


در این خصوص مسئولان استقلال به نادری اعلام کردند که خودشان این رضایتنامه را از باشگاه بلژیکی دریافت می‌کنندکه تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.


ظاهرا مسئولان باشگاه کورتریک برای صدور رضایتنامه مدافع جوان خود به استقلال خواهان دریافت مبلغی شده‌اند. از سوی دیگر مذاکرات مسئولان استقلال با مدیران باشگاه بلژیکی ادامه دارد تا بتوانند با پرداخت کمترین مبلغ این رضایت را بگیرند اما تا این لحظه این امر صورت نگرفته است.


در چنین شرایطی محمد نادری با وجود اینکه 3 روز پیش قراردادش را با استقلال امضا کرده هنوز به تمرینات آبی ها اضافه نشده است. اگرچه گفته می‌شد او به خاطر اینکه باید تست کرونا بدهد و سلامتی اش تایید شود هنوز به تمرینات استقلال نرفته اما به نظر می‌رسد مساله عدم صدور رضایت‌نامه اش هم مزید بر علت است تا او همچنان در تمرینات آبی‌ها غایب باشد.


اگر رضایتنامه نادری برای حضور در استقلال از سوی باشگاه کورتریک صادر نشود، او فعلا نمی‌تواند در تمرینات تیم ایرانی هم حاضر شود و باید دید این مساله طی روزهای آینده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.
از طرف دیگر گفته می‌شود مسئولان استقلال در صدد هستند تا میلاد زکی پور را به یک تیم ایرانی بفروشند اما این بازیکن هم هنوز در تمرینات آبی ها حضور دارد که به نظر می‌رسد این مساله هم به صادر نشدن رضایتنامه نادری از سوی باشگاه کورتریک ربط داشته باشد.

 

گفتنی است؛ نادری به خاطر اینکه از پرسپولیس به استقلال ملحق شده، طی روزهای گذشته انتقادهای زیادی را از سوی پیشکسوتان و هواداران تیم سرخ‌پوش تهرانی متحمل شده اما حالا به نظر می‌رسد انتقالش به جمع آبی پوشان نیز هنوز قطعی نشده است.

 

دیدگاه‌ها