کد خبر : 1715690 | 05 آبان 1399 ساعت 17:20 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: بوندسیلگا برای ما نان و کره است

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد هدف آنها پیشروی در لیگ قهرمانان تا حد ممکن است.

هانسی فلیک: بوندسیلگا برای ما نان و کره است


به گزارش "ورزش سه"، شروع فوق العاده بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و برتری با چهار گل مقابل اتلتیکومادرید در هفته اول باعث شد بسیاری باز هم این تیم را شانس اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل توصیف کنند. بایرن مونیخ فردا شب در دومین دیدار خود در مسکو به مصاف لوکوموتیو خواهد رفت و هانسی فلیک با حضور در نشست خبری پیش از این مسابقه در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 

1537221

 

دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو: "حریف فردا شب ما در حال حاضر یکی از آماده ترین تیم های لیگ روسیه محسوب می شود. لوکوموتیو کمترین تعداد گل را دریافت کرده و نیروهای تهاجمی باکیفیتی مانند ادر و اسمولوف را در اختیار دارد. در بازی فردا شب ما باید مراقب و متمرکز باشیم. لوکوموتیو تیمی است که می داند چگونه فوتبال بازی کرده و به سمت دروازه ما حمله کند."

 

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ: "در طول تعطیلات ایجاد شده به علت برگزاری بازی های ملی، توماس مولر یک هفته تعطیل بوده و فرصت داشت تا باتری های خود را 100 درصد شارژ کند. برنامه ما در مورد جمال موسیالا کاملا روشن است و ما قصد داریم مرحله به مرحله زمینه پیشرفت این بازیکن جوان را فراهم کنیم. او هنگام پا به توپ بودن از ویژگی های خوبی برخوردار است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که هنوز باید آنها را بهبود بخشیم."

 

احتمال موفقیت دوباره در لیگ قهرمانان: "برای من کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا هدف اساسی و مانند نان و کره محسوب می شود. در صورت رسیدن به این موفقیت اطمینان حاصل می شود که ما فصل بعد نیز می توانیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم. من از عملکرد بایرن مونیخ در جریان سه بازی گذشته رضایت کامل دارم. البته شرکت در لیگ قهرمانان هدفی خاص و ویژه بوده و ما می خواهیم امسال نیز تلاش کنیم تا جایی که ممکن است به موفقیت در این رقابت ها دست یابیم."

دیدگاه‌ها