کد خبر : 1715713 | 05 آبان 1399 ساعت 19:47 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

امسال شرایط صنعت نفت بهتر از سال قبل است

اهل شاخه: یازده بازیکن اصلی را از دست دادیم

صنعت نفت آبادان با وجود جدایی تعدادی از مهره های کلیدی اش امیدوار است تا بتواند نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کند.

اهل شاخه: یازده بازیکن اصلی را از دست دادیم

به گزارش"ورزش سه" نفت آبادان اینروزها زیرنظر سیروس پورموسوی برنامه آماده سازی را برای حضور در لیگ بیستم انجام می دهد. محمد اهل شاخه مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره شرایط حال حاضر این تیم گفت:" شرایط نسبت به سال گذشته تغییر کرده و باشگاه سعی می کند بهترین شرایط را فراهم کند. باشگاه خیلی تلاش می کند تا نسبت به فصل قبل تغییراتی ایجاد کند.شرایط  بهتر شده و امیدوارم بهتر هم شود."


او در ارتباط با مشکلات مالی که فصل گذشته این تیم را اذیت کرد گفت:"مشکلات مالی تا الان حل نشده ، یکسری قولها داده شده است امیدوارم عملی شود. گفتند امسال پول هست و نسبت به پارسال بهتر است. امیدوارم اینگونه باشد."


اهل شاخه با اشاره به حضور پورموسوی گفت:"کار کردن با پورموسوی و کادر فنی جدید ، خوب است و آن ها هم تلاش می کنند تا هر چه زودتر ما را به آمادگی برسانند. امیدوارم در کنار هم سال خوبی داشته باشیم. سال قبل سال خوبی داشتیم ، کادرفنی و بازیکنان خوبی داشتیم و امسال هم امیدواریم با پورموسوی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم."


مدافع نفت آبادان در مورد جدایی تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی تیم گفت:" امسال نزدیک به ده یازده بازیکن اصلی را از دست دادیم اما بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند. یکسری بازیکن خوب جوان و باتجربه به تیم آمده اند. نیاز به زمان داریم که با همدیگر هماهنگ شویم. امیدوارم با تلاش کادرفنی و همت بازیکنان هرچه زودتر به هماهنگی لازم برسیم."


صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر باید به دیدار پیکان برود. اهل شاخه در این رابطه گفت:" همیشه بازی اول خیلی سخت بوده و فرقی ندارد مقابل چه تیمی باشد. سعی می کنیم از همان بازی اول خودمان را نشان بدهیم. امسال هدف های بزرگی داریم حتی بزرگتر از سال قبل. امیدوارم با یک برد شروع کرده و دل هوادارانمان را شاد کنیم."


مدافع 27 ساله نفت در پایان گفت:"جای هوادارانمان در ورزشگاه خالی است. امیدوارم مردم رعایت کنند تا هرچه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم و دوباره همدیگر را در ورزشگاه ببینیم. تشکر می کنم از هواداران صنعت نفت که همیشه حامی ما بودند امیدوارم این حمایت ادامه دار باشد."

دیدگاه‌ها