کد خبر : 1715769 | 06 آبان 1399 ساعت 09:00 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

قرعه کشی لیگ یک؛ بدون تغییر سهمیه صعود

بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر امروز شاهد برگزاری آیین قرعه کشی بازی های لیگ یک خواهیم بود. مسابقاتی که 2 تیم شرکت کننده بیشتر نسبت به بازی های لیگ برتر دارد.

قرعه کشی لیگ یک؛ بدون تغییر سهمیه صعود 

به گزارش "ورزش سه"، بازی ها در فصل جدید با حضور دو میهمان جدید برگزار می شود. دو تیمی که فصل گذشته در بازی های لیگ برتر حضور داشتند. یعنی تیم های شاهین بوشهر و پارس جنوبی جم. دو تیم از استان بوشهر. شاهین بعد از مدت ها بلا تکلیفی تمرینات خود را زیر نظر فراز کمالوند آغاز کرده و پارس جنوبی جم هم با محمد نصرتی در تلاش برای بازگشت دوباره به لیگ برتر است. 

 

اما آیین قرعه کشی بازی های این فصل لیگ یک در حالی برگزار می شود که در شیوه صعود تیم ها به لیگ برتر هیچ تغییری ایجاد نشده است. 18 تیم در بازی ها حضور دارند و در پایان تنها تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. فصل گذشته تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر صعود کردند. این دو تیم در فصل پیش رو اولین حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند و این در حالی است که در کادر فنی این تیم ها به بهانه صعود به لیگ برتر تغییری ایجاد نشده است که این یک اتفاق مثبت است. پیش تر تیم های دسته اولی به بهانه صعود به لیگ برتر کادر فنی خود را تغییر می دادند. مس کرمان و خوشه طلایی در زمره تیم  های شایسته برای صعود به لیگ برتر بودند که در آخرین گام از دست یابی به این مهم باز ماندند. جدا از دو تیم سقوط کرده از لیگ برتر و این دو تیم می شود تیم های دیگر را هم می توان مدعی صعود بر شمرد. تیم هایی چون هوادار، بادران، ملوان و... آنچه که مسلم است در لیگ یک موفقیت تنها با صعود لیگ برتر معنی پیدا می کند و بهتر است اینطور بگوییم خیلی از تیم های حاضر در لیگ یک با باور صعود به لیگ برتر بازی ها را شروع می کنند. 

 

گفتنی است فصل جدید بازی ها از 26 آبان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها