کد خبر : 1715772 | 06 آبان 1399 ساعت 09:30 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار نمایش ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان

زنیت-دورتموند؛ محک سردار آزمون توسط پدیده

زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران در آن توپ می زند فردا در یک بازی حساس و جالب به مصاف بروسیادورتموند می رود.

زنیت-دورتموند؛ محک سردار آزمون توسط پدیده 

به گزارش"ورزش سه" رقابت های امسال لیگ قهرمانان اروپا با حضور ستاره های ایرانی جذاب تر از سال های گذشته برای علاقمندان ایرانی خواهد بود. فردا و در یک بازی جالب توجه زنیت که احتمالا سردارآزمون را در اختیار خواهد داشت باید به مصاف بروسیادورتموند برود. 


دو روز پیش این خبر منتشر شد که سردارآزمون تحت معاینات و تست های پزشکی قرار گرفته است. او در بازی هفته گذشته زنیت برابر روبین کازان به میدان نرفت چرا که مسئولان باشگاه گفتند سردارآزمون علائم کرونا داشته و باید آزمایش های لازم را بدهد. با این وجود اگر سردار بتواند در این بازی به میدان برود حضورش می تواند معیار خوبی در مقایسه ارلینگ هالند پدیده جدید فوتبال جهان و مهاجم تیم دورتموند به دست بدهد. 

 

1538812


هالند که در این بازی مهره کلیدی دورتموند است پیش از این بازی قول داده است که بتواند در برابر دژان لوورن مدافع کروات و سابق لیورپول که امسال به زنیت پیوسته شب موفقی را سپری کند.


این ستاره 20 ساله نروژی امسال هم روند موفقیت آمیز فصل گذشته را تکرار کرد و در 5 بازی بوندس لیگا برای تیمش 5 گل زده و در مجموع 8 بازی 7 گل با لباس دورتموند در سال جدید زده است. او از زمان حضورش در بوندس لیگا و طی دو فصل در 26 بازی 23 گل به ثمر رسانده است و نامش به عنوان یکی از ستاره های آینده فوتبال جهان مطرح است. اما دورتموند فقط هالند نیست چرا که جیدون سانچو انگلیسی و جیو رینا آمریکایی نیز در این فصل به خوبی توانسته اند برای ستاره این تیم موقعیت بسازند هرچند با آمادگی مارکو رویس و بازی کردنش می تواند ترکیب این خط حمله تغییراتی هم داشته باشد. محمود داهود نیز می تواند در این بازی در کنار اکسل ویتسل که در سال های 2012 تا 2017 توانست 22 گل در 180 بازی برای زنیت به ثمر برساند در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. امره جان به دلیل کارت قرمزی که در بازی لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر پاری سن ژرمن گرفته در این بازی غایب است .

 

1538811


اما در آن سو زنیت مثل دورتموند که در برابر لاتزیو با نتیجه سه بر یک شکست خورد، لیگ قهرمانان را با شکست آغاز کرد. تیم سرگئی سماک در حالی که در لیگ قهرمانان با نتیجه دو بریک مغلوب کلوب بروژ بلژیک شده بود ، روز شنبه نیز با همان نتیجه برابر روبین کازان یک باخت خانگی را متحمل شد. زنیت برای تقویت شرایطش برابر دورتموند ، در این بازی بیش از همه به لوورن مدافع کروات و خرید بزرگ تابستانی اش از لیورپول اعتماد خواهد کرد در حالی که آرتم دزیوبا ، ملی پوش تنومند روسیه در خط حمله این تیم حضور دارد. این تیم اما سردار آزمون مهاجم گلزن و خطرناک ایرانی را هم در هم اختیار دارد که دورتموندی ها باید حسابی حواسشان به او باشد. 


سردار مثل دزیوبا در این فصل شش گل زده در حالی که فصل گذشته نیز 17 گل برای زنیت به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها