کد خبر : 1715819 | 06 آبان 1399 ساعت 12:20 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل

هر تیمی در دنیا آرزو دارد سون بازیکنش باشد

بعد از پیروزی 1-0 تاتنهام بر برنلی با گل سون هیونگ مین، گری نویل با ستایش از ستاره کره‌ای می گوید هر تیمی در دنیا آرزو دارد سون را در اختیار داشته باشد.

هر تیمی در دنیا آرزو دارد سون بازیکنش باشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش دوباره سون هیونگ مین ستاره کرهای تاتنهام در دیدار دیروز این تیم مقابل برنلی و به ثمر رساندن تک گل بازی، گری نویل به ستایش از این ستاره کره ای پرداخت. نویل او را به شدت قدر نادیده دانست و گفت هر تیمی در دنیا آرزو دارد او را در اختیار داشته باشد.

 

1538872

 

سون تا اینجا در فصل جاری در هشت بازی برای تاتنهام 9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده تا فصل را درخشان آغاز کند. ستاره کره ای با هری کین کاپیتان تاتنهام یک زوج رویایی تشکیل دادند و تاتنهام با تکیه بر آنها امیدوار است بتواند این فصل به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند.

 

1538875

 

گری نویل در پایان بازی درباره درخشش سون گفت: " سون به نظر من به شدت قدر نادیده است و به اندازه دیگر بازیکنان بزرگ لیگ برتر کسی به او توجه نمی‌کند. ما مدام درباره استرلینگ، مانه و صلاح صحبت می‌کنیم ولی ستاره کرهای تاتنهام دقیقاً در سطح آنهاست. اگر سون در سیتی یا لیورپول بازی می کرد خیلی بیشتر از او حرف می زدیم".

 

نویل در ادامه گفت: " اگر اشتباه نکنم هفته گذشته از ژوزه مورینیو پرسیدند که به نظرش سون چه زمانی به ستاره ای در کلاس جهانی تبدیل می شود و او در جواب گفت سون همین حالا در آن سطح است. کین و سون در کنار هم درخشاناند، به نظر من هر تیمی در دنیا آرزو دارد سون را در ترکیب خود داشته باشد".

 

 

دیدگاه‌ها