کد خبر : 1715820 | 06 آبان 1399 ساعت 12:30 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

او برگردد، پیراهن را تقدیمش می کنم

کریم‌زاده: قرار نیست شماره علی کریمی را بپوشم

مدافع چپ جوان استقلال می گوید پیراهن شماره 6 که در تمرینات می پوشد را باشگاه به او داده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته متین کریم زاده مدافع جدید آبی ها در تمرینات و مسابقات این تیم، پیراهن شماره 6 را برتن کرد و این مساله موجب حواشی شده است. شماره 6 استقلال سال گذشته متعلق به علی کریمی ستاره این تیم بود و حالا که کریمی هنوز قراردادش را تمدید نکرده پوشیدن این شماره توسط کریم زاده باعث ایجاد شائبه هایی شده است. کریم زاده اما می گوید این شماره را باشگاه به او داده و قرار نیست در مسابقات آن را برتن کند.


مدافع جوان استقلال در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" در این باره گفت: «این پیراهن را باشگاه برای تمرینات به من داده و اصلا ادعایی درباره شماره آن نداشتم. هرگز به خودم اجازه نمی دهم که مدعی پیراهن بازیکن بزرگی مثل علی کریمی باشم. شک نکنید روزی که علی کریمی به تمرینات برگردد دیگر این پیراهن را نمی پوشم.»


کریم زاده همچنین گفت: «هرگز قرار نبود که من شماره 6 استقلال را برتن کنم. این شماره برتن بازیکنان بزرگی رفته که یکی از آنها محمودخان فکری سرمربی ما است. قطعا نمی خواهم آن را در بازی ها بپوشم و شک نکنید این شماره را در هر شرایطی عوض می کنم. همانطور که گفتم باشگاه چون پیراهن در انبار کم داشت این پیراهن را به من داد.»

عکس: رضا سعیدی‌پور

 

1538877

دیدگاه‌ها