کد خبر : 1716151 | 08 آبان 1399 ساعت 02:06 | 31.9K بازدید | 4 دیدگاه

آندره پیرلو: هم سطح بارسلونا بازی نکردیم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد برنامه های او در میدان پیاده نشده است.

آندره پیرلو: هم سطح بارسلونا بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، امشب یوونتوس در شرایطی با دو گل در خانه بارسلونا مغلوب شد که نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در برخی موارد خوش شانس بود که باز هم دروازه اش باز نشد. آندره پیرلو در پایان بازی اعتراف کرد تیمش هم سطح بارسلونا نبوده و آنها باید در آینده پیشرفت کنند.

 

آندره پیرلو گفت: "ما می دانستیم که جدال در مقابل تیمی که فوتبال خوبی بازی می کند، سخت است. بارسلونا عادت دارد در این سطح بازی کند، در حالی که ما در حال پیشرفت هستیم. در نهایت این مسابقه ای بود که برای رشد و پیشرفت ما در آینده مفید خواهد بود.

 

1535428

 

من امیدوارم که به زودی بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم، زیرا در حال حاضر گزینه های زیادی ندارم و بازیکنانی که در ترکیب ابتدایی قرار می گیرند، در نهایت مجبور می شوند تقریبا 90 دقیقه و دو بار در هفته بازی کنند. این روند برای بازیکنان به خصوص وقتی جوان و کم تجربه هستند، آسان نیست.

 

برنامه این بود که دفاع بارسلونا را باز کنیم، اما ما تمایل داشتیم به هم نزدیک بوده و همه در یک خط بازی کنیم. ایده ما این بود که سرجی روبرتو را از پست اصلی اش دور کنیم و در صورت رخ دادن این اتفاق شرایط برای او دشوار می شد، اما ما واقعا هرگزدر طول بازی قادر به این کار نبودیم. در نهایت این بازیکنان هستند که در زمین سرنوشت مسابقه را معلوم می کنند. باید در موقعیت های یک به یک سریع تر عمل کنیم، اما امشب این اتفاق رخ نداد."

 

آیا خط هافبک یوونتوس در مقایسه با تیمی که آندره پیرلو در آن بازی می کرد از کیفیت لازم برخوردار است؟

 

"در آن مقطع ما بازیکنان بزرگی با تجربه بین المللی زیادی داشتیم. اما حالا بازیکنان عمدتا جوان تر هستند، بنابراین مدتی طول می کشد تا آنها را به آن سطح برسانید. بازیکنانم سعی کردند موقعیت خلق کنند ، اما ما باید تلاش و پیشرفت کنیم تا بتوانیم هم سطح بارسلونا بازی کنیم."

دیدگاه‌ها