کد خبر : 1716219 | 08 آبان 1399 ساعت 15:08 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

داوران شهرستانی بدون تست کرونا در لیگ برتر؟

به غیر از هیات فوتبال استان تهران، هیات های دیگر کشور هنوز از داوران تست کرونا نگرفته اند!

داوران شهرستانی بدون تست کرونا در لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه زمان زیادی تا شروع رقابت های لیگ برتر بیستم باقی نمانده اما داوران فوتبال همچنان مثل گذشته مظلوم ترین قشر این رشته پرمخاطب هستند. داوران شاغل در لیگ برتر اگرچه با خبری درباره افزایش 40 درصدی دستمزدشان کمی دلگرم تر از قبل شده اند اما همچنان رقم دریافتی آنها با سایر اعضای فوتبال قابل مقایسه نیست.


در این شرایط اما بسیاری از داوران قضاوت کننده در لیگ برتر در آستانه لیگ بیستم در بلاتکلیفی بسر می برند. از آنجایی که مسابقات لیگ باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود، داوران هم به عنوان عضوی از فوتبال ابتدا باید تست های کرونا را پشت سر بگذارند. از طرف دیگر هزینه انجام این تست ها چند ماه قبل با جنجال های زیاد به هیات های فوتبال هر استان سپرده شد و داوران هراستان باید تحت نظر هیات ها تست را می دادند. برای لیگ بیستم هم رویه همینگونه است اما نکته مهم اینجا است که به غیراز داوران استان تهران که روز گذشته تست دادند، سایر داوران هنوز تست کرونا انجام نداده اند.


ظاهرا هیات های فوتبال استانهای دیگر به داوران اعلام کردند هرکدام از آنها که علائم مشکوک به کرونا را داشتند خودشان با هزینه شخصی تست بدهند و بعد پول را از هیات دریافت کنند. این اما برخلاف مقررات و پروتکل های بهداشتی است چراکه همه اعضای شاغل در فوتبال قبل از شروع مسابقات باید تست کرونا را به صورت یکسان انجام بدهند.


حال در فاصله چند روز تا شروع لیگ برتر ماجرای تست کرونا داوران لیگ برتری بار دیگر دردسرساز شده و باید دید فدراسیون فوتبال چه تدبیری در این باره به خرج می دهد.

دیدگاه‌ها