کد خبر : 1716332 | 09 آبان 1399 ساعت 10:40 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: سرمربی یونایتد شدن از من گذشت

رایان گیگز سرمربی ولز و ستاره سابق یونایتد می‌گوید دیگر فرصتی برای بدست آوردن شغل رویایی‌اش یعنی هدایت منچستریونایتد ندارد.

گیگز: سرمربی یونایتد شدن از من گذشت

به گزارش "ورزش سه"، رایان گیگز ستاره سابق منچستریونایتد و یکی از اسطوره‌های شیاطین سرخ که حالا هدایت تیم ملی کشورش ولز را بر عهده دارد می‌گوید زمانی که به عنوان دستیار سرمربی یونایتد مشغول به کار بوده این امید را داشته که بتواند به عنوان سرمربی در باشگاه محبوبش مشغول به کار شود ولی این روزها معتقد است فرصت بدست آوردن شغل رویایی‌اش را دیگر از دست داده است.

 

1539620

 

رایان گیگز که تمام دوران فوتبالی‌اش را در یونایتد بازی کرد بعد از آویختن کفش‌هایش و زمانی که دیوید مویس در سال 2014 از سرمربی‌گری یونایتد اخراج شد به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت نشست. او سپس به مدت دو سال دستیار لوئیس فن خال سرمربی وقت یونایتد شد اما با ورود ژوزه مورینیو در سال 2016 گیگز باشگاه را ترک کرد و به عنوان سرمربی ولز منصوب شد.

 

رایان گیگز در این باره گفت: "راستش را بخواهید بعد از اخراج دیوید مویس پست سرمربی گری یونایتد را می‌خواستم. این روزها گرایشی بوجود آمده که مربیان جوانی که قبلاً بازیکن یک باشگاه بوده اند به عنوان سرمربی منصوب می شوند. ولی آن روزها بیشتر مربی ها مسن بودند و باشگاه ها آنها را انتخابهای بدون ریسکی می دیدند".

 

1539619

 

اسطوره ولزی یونایتد در ادامه گفت: " البته من در زمان اخراج مویس آماده نبودم ولی بعد از اخراج لوئیس فن خال کاملاً آماده بودم و سرمربی گری یونایتد را واقعاً می‌خواستم. هیچوقت تا آن اندازه به رویایم نزدیک نشدم. من الان برای هدایت یونایتد آماده تر هستم ولی به نظرم دیگر فرصتها خیلی وقت است که از بین رفته. از شغل فعلی ام راضی هستم و از هدایت ولز لذت می برم. فکر کنم در نهایت در یک پست مدیریتی مشغول به کار شوم ولی نمی دانم واقعاً چه پیش می آید".

 

 

دیدگاه‌ها