کد خبر : 1716335 | 09 آبان 1399 ساعت 11:20 | 157.3K بازدید | 8 دیدگاه

نقشه پاس‌های لئو در بازی با یوونتوس

جواب دندان شکن مسی به بارتومئو

نقشه پاس‌های لیونل مسی در اولین بازی بارسا در دوران بدون بارتومئو نشان می‌دهد او همچنان تاثیرگذارترین ستاره این تیم است. آیا این پیامی از مسی برای رئیس مستعفی بود؟

جواب دندان شکن مسی به بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل یوونتوس لیونل مسی بدون شک به روزهای اوج خود برگشته بود. نقشه پاس‌های او در جریان این بازی تاثیرگذاری او در پیروزی بارسا را به خوبی نشان می‌دهد. این نمایش درخشان 24ساعت پس از استعفای بارتومئو از ریاست بارسلونا عده زیادی را به این نتیجه رسانده که درخشش مسی به نوعی پاسخ او به همه تنشهایی بوده که در دوران بارتومئو با آن مواجه شده بود.

 

شکی نیست که مسی روز سه‌شنبه با شنیدن خبر استعفای بارتومئو خوشحال شده بود. کافی است به این صحبت اخیر مسی درباره مدیریت مستعفی باشگاه اشاره کنیم که نشان می‌دهد عمق ناراحتی مسی تا چه اندازه بوده: " واقعیت این است که مدتها است باشگاه هیچ پروژه مشخصی ندارد. این مدیریت بدون هیچ برنامه مشخصی فقط وقت گذرانی کرده است".

 

1539630

 

تنش در رابطه مسی و بارتومئو به جایی رسید که امسال تابستان ممکن بود به جدایی او از بلوگرانا بینجامد. در نهایت با توجه به درگیری حقوقی درباره بند آزادسازی قرارداد مسی‌، او در بارسا ماندگار شد. به این ترتیب وقتی روز سه شنبه بارتومئو باشگاه را ترک کرد بار بزرگی از شانه های ابرستاره آرژانتینی برداشته شد و مسی فرصت را برای به نمایش گذاشتن این حس خود، از دست نداد.

 

چهارشنبه شب در جریان دیدار بارسلونا مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان که با پیروزی 2-0 کاتالانها به پایان رسید مسی عملکردی فوق العاده داشت. عملکردی استثنایی که با گلزنی او از روی نقطه پنالتی در وقتهای اضافه تکمیل شد تا بارسا به صدر گروه برسد.

 

1539628

 

نقشه پاس‌های مسی در جریان بازی به بهترین شکل نشانگر تاثیرگذاری او در این بازی است. کاپیتان و شماره 10 بارسا برای اینکه تیمش را به حرکت دربیاورد به همه نقاط زمین سرکشی کرده و از ده‌ها پاسی که او در این بازی به هم تیمی‌هایش داده تعداد پاس‌های خطا رفته به تعداد انگشتهای یک دست هم نمی‌رسد.

 

نقشه پاس‌های مسی نشان می‌دهد او بارها در عرض به سمت چپ و راست متمایل شده و حتی به عقب برگشته تا به خط دفاعی بارسا پوشش بدهد.

 

1539626

نقشه پاسهای مسی در جریان پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل یوونتوس

 

آمارهای یوفا نشان می‌دهد مسی در جریان 98 دقیقه حضور در میدان رویهم رفته 87 پاس داده که از این تعداد 76 پاس درست به مقصد رسیده است.

 

1539627

 

درخشش مسی در بازی مقابل یوونتوس آنقدر چشم گیر بود که اکانت توییتری باشگاه بارسلونا می توانست بعد از بازی اقدام به انتشار پیامی تحریک آمیز خطاب به کریستیانو رونالدو ستاره غایب یووننتوس کرده و از طرف مسی برای او کری‌خوانی کند.

 

 

دیدگاه‌ها