کد خبر : 1716411 | 09 آبان 1399 ساعت 16:41 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد آلیسون از گلر اورتون؛ حرکت او غیر ضروری بود

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول معتقد است که حرکت خشن جردن پیکفورد روی ویرژیل فن دایک کاملاً غیر ضروری بوده است.

انتقاد آلیسون از گلر اورتون؛ حرکت او غیر ضروری بود

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق ابتدایی دربی مرسی ساید بود که در یک کش و قوس درون محوطه جریمه اورتون برخورد سفت و سختی بین جردن پیکفورد و ویرژیل فن دایک به وجود آمد؛ اتفاقی که باعث شد مدافع هلندی لیورپول بعد از احساس درد فراوان زمین مسابقه را ترک کند.

 

در روزهای گذشته مشخص شد که یکی از بهترین مدافعان دنیا و مهره کلیدی تیم یورگن کلوپ با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده و باید چند ماه به دور از میادین باشد. با این حال دقایقی پیش باشگاه لیورپول اعلام کرد که عمل جراحی روی پای فن دایک با موفقیت انجام شده است.

 

 

1539164

 

 

حالا و در همین رابطه آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول به صحبت درباره صحنه مصدومیت فن دایک و حرکت خشن جردن پیکفورد پرداخته و می‌گوید: " هر دروازه‌بان روش متفاوتی برای بازی و حرکت کردن دارد اما در آن لحظه این حرکت 100 درصد غیر ضروری بود. من چیزهایی در ذهنم دارم اما هرکس راه و روش خودش را دارد. با این حال من فکر می‌کنم که این فقط یک حرکت و لحظه غیرضروری بود.

 

البته لیورپول نیاز به تغییرات ندارد و ما راه خود را ادامه خواهیم داد اما در عین حال بازیکن مهمی مثل ویرژیل را از دست داده ایم. او نه تنها در فاز دفاعی بلکه در حملات و گلزنی نیز به ما کمک می‌کرد. ما واقعاً یک تیم قدرتمند با بازیکنان زیاد هستیم که همه می‌توانند بازی کنند."

دیدگاه‌ها