کد خبر : 1716427 | 09 آبان 1399 ساعت 17:55 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوسلو:

بارسا قدرت قبل را ندارد؛ می توانیم شکست شان دهیم

ستاره دپورتیوو آلاوس خوشبین است فردا برابر بارسا نتیجه خوبی کسب کنند و حتی این تیم را شکست دهند.

بارسا قدرت قبل را ندارد؛ می توانیم شکست شان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از 5 بازی قبلی خود در لالیگا تنها 7 امتیاز جمع کرده است، پس از پیروزی بر یوونتوس در لیگ قهرمانان  فردا شب با روحیه ای مضاعف پای به دیدار برابر آلاوس خواهد گذاشت.

دو بازی اخیر بارسا در لالیگا با شکست از ختافه و رئال همراه شد و آبی اناری ها دیگر اجازه شکست ندارند. آلاوس تیم پانزدهم جدول است و به عقیده بسیاری بعید است بتواند سد محکمی برابر بارسا باشد.

 

 

1539712

 

 

خوسلو مهاجم آلاوس اما نظر دیگری دارد. او به مارکا گفت:«  بارسا یکی از بهترین تیم های دنیاست و فصل گذشته هر دو بازی رفت و برگشت برابر ما پیروز شد. ما باید با ذهنیتی خوب وارد میدان شویم و از معدود شانس هایی که نصیب مان می شود به خوبی استفاده کنیم.

از حیث مقایسه بازیکنان و سطح اقتصادی دو تیم، بدون شک بارسا چند پله بالاتر قرار می گیرد ولی این تیم هم قدرت گذشته را حداقل در این مقطع از فصل ندارد. بارسا غیر قابل شکست نیست و ما مطمئنا می توانیم برابر این تیم به پیروزی برسیم و امتیاز بگیریم. برای این مهم باید از لحاظ تیمی در بالتارین سطح کار کنیم و با فداکاری در زمین، خلق موقعیت کنیم. قطعا توپ و زمین در اختیار بارسا خواهد بود ولی این دلیل بر این نیست که مغلوب بارسا خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها