کد خبر : 1716434 | 09 آبان 1399 ساعت 18:37 | 70.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش گواردیولا به احتمال بازگشت به بارسلونا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی علاقه ای به بازگشت به بارسلونا ندارد.

واکنش گواردیولا به احتمال بازگشت به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها این هفته در لیگ برتر به مصاف شفلیدیونایتد می روند و امیدوارند با کسب برتری در این دیدار به رتبه های بالای جدول برسند. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و در واکنش به شایعات بازگشت به بارسلونا مدعی شد فعلا از حضور در منچسترسیتی خوشحال است.

 

شرایط منچسترسیتی: "با توجه به تعدد مسابقات پیش رو، اگر قرار باشد یک سرمربی به بازیکنانش انگیزه دهد که دیگر کارش تمام است. ما ایده هایی را برای بهتر بازی کردن پیشنهاد می کنیم، اما با توجه به اینکه هر سه روز یک بار بازی داریم، من نمی توانم مکررا برای ایجاد انگیزه در آنها سخنرانی کنم. بازیکنان برای حضور در این رقابت باشد عاشق فوتبال باشند."

 

1539132

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "ناتان آکه و گابریل ژسوس بهتر شده اند و شرایط دیگر بازیکنان نیز امروز بررسی می شود. اوضاع برای سرخیو آگوئرو نیز بهتر است، البته او هنوز نمی تواند تمرین کند اما بهتر از قبل است. امروز تمرین داریم و باید وضعیت این بازیکن را بررسی کنیم. بازی های زیادی پیش رو داریم و هر چه تعداد بیشتری بازیکن در اختیار داشته باشیم بهتر است."

 

احتمال بازگشت به بارسلونا: "من در اینجا فوق العاده خوشحالم ، از حضور در منچستر رضایت دارم و امیدوارم که در این فصل بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا بیشتر روی نیمکت منچسترسیتی بمانم."

دیدگاه‌ها