کد خبر : 1716437 | 09 آبان 1399 ساعت 18:45 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: در مورد لوکاکو عجله نمی کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد آنها در مورد بازگشت روملو لوکاکو عجله نخواهند کرد.

کونته: در مورد لوکاکو عجله نمی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بهترین گلزن اینتر در یک سال اخیر در دیدار مقابل شاختار دونتسک دچار مصدومیت شده و بازی های حساس پیش رو از جمله جدال هفته بعد مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد. اینتر این هفته در سری آ به مصاف پارما می رود و آنتونیو کونته از ایوان پریشیچ به عنوان جانشین احتمالی لوکاکو نام برد.

 

1538292

 

آنتونیو کونته گفت: "روملو لوکاکو در دیدار مقابل شاختار و هنگامیکه قصد داشت ضربه ایستگاهی بزند دچار مشکل عضلانی شد و ما می خواهیم او در بهترین حالت به ترکیب بازگردد. شما می دانید که او چقدر برای ما مهم است، ما در این مقطع الکسیس سانچس را نیز به علت مصدومیتی که در جریان بازی های ملی داشت در اختیار نداریم و او هنوز آماده نیست.

 

راستش را بخواهید باید منتظر ماند تا پزشکان و بازیکن به پیش بروند، زیرا گاهی اوقات تمایل زیاد به حضور در میدان باعث می شود بازیکن تصمیم اشتباهی بگیرد. اجبار برای بازگشت به میدان می تواند عواقب منفی برای بازیکنان و تیم به همراه داشته باشد. من فکر می کنم برای کسب تجربه در مورد همه چیز، به خصوص برای بازیکنان و نه برای من یا کادر پزشکی لازم است. ایوان پریشیچ سال گذشته به عنوان مهاجم در بازی های پیش فصل بازی کرده است. ویژگی هایی پریشیچ به این معنی است که او می تواند به عنوان مهاجم بازی کرده و جایگزین مهمی برای دو مهاجم باشد.

 

اشتباهات داوری؟ من فکر می کنم باشگاه باید در شرایط و موقعیت مناسب در مورد این مسائل صحبت کند و صحیح نیست فقط من در مورد این مسائل حرف بزنم."

دیدگاه‌ها