کد خبر : 1716444 | 09 آبان 1399 ساعت 19:27 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: شرایط فعلی خوشحال کننده نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد فابینیو فعلا قادر به بازی کردن در ترکیب این تیم نخواهد بود.

کلوپ: شرایط فعلی خوشحال کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در خط دفاعی برای مرسی سایدی ها چندان مهیا نیست و بعد از مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک، حالا فابینیو نیز دچار آسیب دیدگی شده و شرایط یورگن کلوپ برای چینش خط دفاعی دشوار شده است. این سرمربی آلمانی پیش از دیدار مقابل وستهام اذعان داشت عجله ای در مورد بازگشت بازیکنان مصدوم ندارد.

 

1539549

 

یورگن کلوپ گفت: "وضعیت فعلی و مصدومیت بازیکنان خوشحال کننده نیست، اما در نهایت راه حلی پیدا خواهیم کرد. شرایط چالش ‌برانگیزی پیش رو داریم و سعی می ‌کنیم بهترین واکنش ممکن را نشان دهیم. جوردن هندرسون مشکل فیزیکی ندارد، مسئولیت پذیری بهترین کلمه برای این شرایط است. من می توانم بازی هایی را که هندرسون انجام داده حساب کنم و باید تلاش کنیم تا دوره را پشت سر بگذاریم. اکتبر مانند دسامبر پرفشار بوده و ما باید در رابطه با این موارد تصمیم گیری کنیم.

 

فابینیو قادر به بازی کردن در مسابقه فردا مقابل وستهام نیست و ممکن است غیبت او طولانی تر هم بشود. تیاگو و کیتا در حال سپری کردن مصدومیت شان بوده و وضعیت خوبی دارند. مصدومیت این دو بازیکن جدی نیست و آنها ققط باید کاملا آماده حضور در میدان شوند. عجله ‌ای نداریم و هر زمان که موقعیت فراهم شود از این بازیکنان استفاده می‌کنیم.

 

تمایلی به صحبت درباره واکنش اتحادیه لیگ برتر به اعتراض‌ لیورپول در مورد قضاوت مسابقه با اورتون ندارم. قادر نیستیم چیزی را عوض کنیم، پس علاقه ندارم حرف بزنم."

دیدگاه‌ها