کد خبر : 1718246 | 19 آبان 1399 ساعت 12:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: هنوز به سطح لیورپول و سیتی نرسیده‌ایم

فرانک لمپارد سرمربی چلسی مقایسه تیمش با لیورپول و منچسترسیتی را زودهنگام دانست و گفت با موفقیتهای اخیر دچار غرور نخواهد شد.

لمپارد: هنوز به سطح لیورپول و سیتی نرسیده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی که تیمش حالا در یک قدمی رسیدن به رقبای بزرگش در لیگ برتر قرار دارد از مقایسه چلسی با بزرگان سالهای اخیر فوتبال انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی، طفره رفت و گل در حال حاضر مهم برای آبی‌های لندن حفظ و استمرار وضعیت خوب فعلی است.

 

1542637

 

چلسی روز شنبه شفیلد را 4-1 شکست داد و این چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان لمپارد بود. آنها در هشت بازی اخیرشان بدون شکست بوده اند و عده زیادی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر یاد می‌کنند.

 

فرانک لمپارد در گفتگو با خبرنگاران گفت: " ما با دو تیم از بهترین تیم‌های دنیای فوتبال رقابت داریم و باید خودمان را ثابت کنیم چون شکافی که بین ما و آنها ایجاد شده شکاف بزرگی است. ما از این به بعد باید سعی کنیم روند خوب فعلی را حفظ کنیم و استمرار داشته باشیم".

 

1542168

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " ما باید موقعیت مان را درک کنیم و فروتن باشیم. ما این هفته وضعیت خوبی داشتیم و حالا باید سعی کنیم بدون فراز و نشیب به همین شکل ادامه بدهیم. من با چند موفقیت دچار غرور نخواهم شد".

 

 

دیدگاه‌ها