کد خبر : 1718247 | 19 آبان 1399 ساعت 12:23 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمان جراحی مشخص شد

عباسعلی امروز تست کرونا می‌دهد

بانوی المپیکی کاراته ایران روز چهارشنبه هفته جاری در کلینیک شهر هانوفر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

عباسعلی امروز تست کرونا می‌دهد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حمیده عباسعلی که چهارشنبه گذشته راهی کشور آلمان شده بود، پس از ورود به شهر هانوفر توسط دکتر امینی مورد معاینه قرار گرفت و این پزشک ایرانی از روند درمان و بهبود پای آسیب دیده ابراز رضایت کرد.

بر اساس برنامه تنظیم شده قرار است عباسعلی چهارشنبه هفته جاری (۲۱ آبان ماه) ساعت ۶ صبح به وقت محلی بستری و ساعت ۷:۳۰ دقیقه تحت عمل جراحی قرار بگیرد. بر همین اساس عباسعلی امروز آزمایش کرونا خواهد داد.

دکتر امینی در این مورد گفت: طبق برنامه‌ای که از قبل طراحی شده بود، وی باید روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گیرد. چون طبق قانون تست‌های کرونا نباید بیشتر از دو روز گرفته شده باشد، امروز این کار انجام خواهد شد و پس از آن مقدمات بستری را انجام می‌دهیم.

 

وی افزود: پس از ورود عباسعلی به هانوفر معاینه‌ای از ناحیه آسیب دیده داشتیم که واقعاً وضعیت بسیار خوبی داشت. این بانوی المپیکی روز چهارشنبه پس از جراحی در بیمارستان استراحت خواهد داشت و پنجشنبه مرخص می‌شود و سایر کارها بلافاصله زیر نظر من و دکتر آبرون آغاز می‌شود.

دکتر امینی در پایان گفت: نکته مهم و بسیار حائز اهمیت در مورد خانم عباسعلی روحیه و انگیزه بالای او برای موفقیت در بازی‌های المپیک بود. ما هم به نوبه خود هر آنچه لازم باشد در این خصوص انجام می‌دهیم و امیدواریم او به خواسته و هدف خود که همان مدال المپیک است، دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها