کد خبر : 1718248 | 19 آبان 1399 ساعت 12:25 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

حسن‌پور: فکر می‌کنیم باخت به نساجی در خواب بوده؛ 

سوء تفاهمات تمام شده و خطیبی بازگشته است

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید ناهماهنگی میان کادر فنی و مدیریت باشگاه باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان تیم شده است.

سوء تفاهمات تمام شده و خطیبی بازگشته است 

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن پور بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص شکست سنگین تیمش مقابل نساجی در هفته اول رقابت های لیگ برتر با نتیه 3 بر صفر گفت: بازی اول با نساجی اولین تجربه تیم آلومینیوم و بنده در لیگ برتر بود. قبل از این دیدار ناهماهنگی هایی بین مدیریت باشگاه و کادر فنی وجود داشت که روی تمرکز بازیکنان تاثیر گذاشت. از مسائلی که مربوط به البسه بود، گرفته تا صادر نشدن کارت یکسری از بازیکنان. قبل از بازی تنها کارت ۱۵ بازیکن ما صادر شده بود.


او سپس با اشاره به شرایط فنی بازی اضافه کرد: در ابتدا ما سوار بازی بودیم و با اینکه نفرات مان کامل نبود و پنج، شش نفر از بازیکنان اصلی را نداشتیم با اعتماد به نفس بالا کار کردیم.


دروازه‌بان آلومینیوم اراک در خصوص اینکه روی سه گلی که دریافت شد چه کسی مقصر بود ادامه داد: گل اول به صورت خیلی اتفاقی و بد وارد دروازه ما شد و تمرکز مان را به هم ریخت . کمی بی تجربه عمل کردیم ولی با فکر بردن وارد زمین شده بودیم. در بازی‌های دوستانه از ذوب آهن و سپاهان گل نخورده بودیم و با توجه به بازی‌های دوستانه فکر می‌کردیم که بازی با نساجی مقداری برای ما راحت‌تر باشد. بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل نساجی من و سایر هم‌تیمی‌هایم فکر می‌کردیم که یک خواب یا اتفاق بوده است.

 

1542644


بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به ناباورانه بودن این شکست عنوان کرد: شاید اگر ۱۰ بار دیگر با نساجی بازی کنیم این اتفاق نیفتد. در نیمه دوم گل دوم مثل گل اول بر اثر یک اتفاق وارد دروازه ما شد، یکی از بازیکنان ما اشتباه یارگیری کرد البته در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد و در خصوص گل سوم باید بگویم که روی اشتباه بنده و مدافعان رخ داد قطعاً از این اتفاقات برای بازی‌های بعدی درس گرفتیم.


این بازیکن در خصوص خداحافظی رسول خطیبی با بازیکنان بعد از بازی گفت: آقای خطیبی برگشته و ما امروز ساعت ۱۵ تمرین داریم خدا را شکر که همه چیز درست شده و قرار است روی روال انجام شود و سو تفاهمات بر طرف شده است.


حسن‌پور در پایان افزود: در آخر از آقای خطیبی و کادر فنی بابت اعتمادشان به من به عنوان یک جوان تشکر می‌کنم. آنها به من و چند بازیکن جوان دیگر اعتماد کردند و در کل تیم ما امسال خیلی جوان است امیدوارم بتوانیم جواب اعتماد کادر فنی را بدهیم.

دیدگاه‌ها