کد خبر : 1718249 | 19 آبان 1399 ساعت 12:28 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

امروز میزان مصدومیت رونالدو مشخص می شود

فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در جریان دیدار دیروز این تیم در برابر لاتزیو مصدوم شد.

امروز میزان مصدومیت رونالدو مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت های هفته هفتم سری آ ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف میزبان خود لاتزیو رفت و در حالی که تا دقیقه 95 با یک گل از حریف پیش بود، در این لحظه کایسدو پس از دریافت پاس خوب خواکین کوریا، با یک چرخش زیبا دروازه شزنی را باز کرد.


لاتزیو توانست در آخرین دقیقه یک امتیاز حساس را از مدافع عنوان قهرمانی کسب کند اما علاوه بر گل دیرهنگامی که بیانکونری دریافت کرد، مصدومیت رونالدو نیز باعث شد تا کام هواداران یوونتوس تلخ تر شود.


در دقیقه 75 این بازی، کریستیانو رونالدو پس از برخورد با بازیکن لاتزیو بر روی زمین افتاد و در حالی که به نظر نمی رسید مصدومیت او جدی باشد، اما این بازیکن لنگ لنگان از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را به پائولو دیبالا داد.


پس از بیرون رفتن رونالدو، فرصت برای عرض اندام لاتزیو مهیا شد و بازیکنان بیانکوچلستی موفق شدند در لحظات پایانی دروازه بیانکونری را باز کرده تا سیمونه اینزاگی چند متری را برای در آغوش کشیدن کایسدو بدود.
اما پس از بیرون رفتن رونالدو، گمانه زنی ها در مورد میزان مصدومیت این فوق ستاره پرتغالی در آستانه روزهای فیفا و بازی های تیم ملی پرتغال در لیگ ملت های اروپا شروع شد.

 

1542372


آنگونه که اسکای اسپورت می گوید، رونالدو هنگام تعویض، در کنار زمین به آندره آ پیرلو سرمربی یوونتوس گفته است که او از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شده و به همین علت ترجیح داده ریسک نکند و از زمین بازی تعویض شود.


اسکای همچنین می گوید که کریستیانو رونالدو به اردو تیم ملی پرتغال می رود و سپس کادر پزشکی پرتغال میزان آسیب دیدگی او را ارزیابی می کنند. طبق گفته این رسانه، شرایط کریستیانو رونالدو قرار است که امروز ارزیابی شود تا میزان دقیق مصدومیت وی مشخص شود.


تیم ملی پرتغال روز 21 آبان در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی آندورا خواهد رفت و پس از آن در تاریخ های 24 و 27 آبان، دو دیدار باقی مانده خود در لیگ ملت های اروپا در مقابل تیم های ملی فرانسه و کرواسی را برگزار می کند تا تکلیف تیم صعود کننده از این گروه از رقابت ها مشخص شود.


پرتغال که اکنون به همراه فرانسه 10 امتیازی است، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر قرار دارد و تیم برنده صعودش را به دور بعد قطعی خواهد کرد و ممکن است غیبت احتمالی رونالدو در این مسابقه، باعث بروز مشکلاتی برای فرناندو سانتوس سرمربی این تیم بشود.

دیدگاه‌ها