کد خبر : 1718251 | 19 آبان 1399 ساعت 13:00 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس سال آینده رونالدو را به فروش می‌گذارد

روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی است یوونتوس قصد دارد در تابستان آینده کریستیانو رونالدو را در بازار نقل و انتقالات در معرض فروش بگذارد.

یوونتوس سال آینده رونالدو را به فروش می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی اعلام کرد باشگاه یوونتوس دیگر علاقه ای به حفظ کریستیانو رونالدو نداشته و قصد دارد در تابستان آتی درحالیکه یک سال از قرارداد او باقی مانده، کریستیانو را در بازار نقل و انتقالات در معرض فروش بگذارد.

 

1542356

 

رونالدو این روزها در یوونتوس شرایط خوبی را تجربه نمی کند. از زمان غلبه رونالدو بر ویروس کرونا و بازگشت او به یووه، حضور او با جنجالهایی مواجه بوده است. برای مثال بعد از پیروزی 4-1 یوونتوس بر فرنتس واروش در لیگ قهرمانان فابیو کاپلو با انتقاد تند از کریستیانو او را به خودخواهی متهم کرد و عده زیادی از هواداران یووه با نظر کاپلو موافق بودند. حتی سرمربی او پیرلو هم به جای مخالفت با کاپلو انتقادهایی علیه کریستیانو مطرح کرد.

 

1542643

 

رونالدو البته در ادامه گلزنی را آغاز کرد و چه در مقابل فرنتس واروش و چه در بازی دیشب مقابل لاتزیو گلزنی کرد اما در این شکی نیست که رهبری او در یوونتوس حالا با چالش مواجه شده است.

 

آ اس می‌گوید یوونتوس قصد تمدید قرارداد رونالدو که در تابستان 2022 منقضی می‌شود ندارد و حتی مصمم است او را تابستان آتی یعنی تابستان 2021 در معرض فروش بگذارد. یوونتوس امیدوار است بتواند بخشی از سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی خود برای خرید رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 را جبران کند.

 

 

دیدگاه‌ها