کد خبر : 1718260 | 19 آبان 1399 ساعت 13:20 | 24.4K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد بوتراگوئنو از تصمیم‌های VAR علیه رئال

امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابطه سازمانی رئال مادرید بعد از شکست 4-1 این تیم مقابل والنسیا از VAR به شدت انتقاد کرد.

انتقاد بوتراگوئنو از تصمیم‌های VAR علیه رئال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 4-1 رئال مادرید مقابل والنسیا امیلیو بوتراگوئنو ستاره سابق و مدیر روابط سازمانی فعلی باشگاه مادریدی به شدت علیه تصمیم‌های VAR در این بازی انتقاد کرد. بوتراگوئنو داور این بازی خیل مانزانو را هم از انتقادهای خو بی نصیب نگذاشت.

 

1542650

 

رئال مادرید در بازی دیشب ابتدا با گل کریم بنزما از حریف پیش افتاد ولی والنسیا در ادامه با گل کردن سه پنالتی و یک گل به خودی توسط رافائل واران موفق شد لوس بلانکوس را 4-1 در مستایا شکست دهد.

 

بوتراگوئنو در پایان بازی به تلویزیون مویستار گفت: " بازی بد شروع نشد. نیمه اول مال ما بود و ما راحت بازی می‌کردیم و در نتیجه هم جلو بودیم. اما بعد در یک اشتباه پنالتی اول را دادیم و در پنالتی دوم هم VAR آن را تقدیم والنسیا کرد. ما این را می فهمیم که فلسفه وجودی VAR برای دخالت کردن در برخی موقعیتها است ولی اگر آنها آن صحنه را از اول شروع موقعیت می دیدند متوجه می شدند که پیش از آن صحنه روی آسنسیو خطا شده بود".

 

1542545

 

بوتراگوئنو در ادامه گفت: " در نیمه دوم یک پنالتی دیگر اعلام شد که به نظر من اول می خواستند به نفع ما اعلام خطا کنند. ولی بعد صحنه را طور دیگری دیدند و بازی را پیچیده کردند. اتفاقی که به پنالتی بعدی منجر شد کار را واقعاً خراب کرد. این مایه تاسف است چون ما قبل از آن دوباره در مسیر درست افتاده بودیم".

 

بوتراگوئنو در ادامه گفت نمی‌خواهد از تصمیم‌های تاکتیکی زیدان انتقاد کند و گفت: " ما نباید در مسائل تاکتیکی دخالت کنیم. زیرو باید در این باره تصمیم بگیرد. به نظر می رسد بنزما یک مشکل عضلانی کوچک دارد ولی ما امیدواریم جدی نباشد. دو هفته وقفه بازی های ملی فرصت خوبی است تا او خودش را پیدا کند و ما مطمئنیم او برای بازی بعدی برخواهد گشت".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها