کد خبر : 1718272 | 19 آبان 1399 ساعت 14:55 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

پدراک میاتوویچ:

ایسکو نه با خودش صادق است نه با زیدان

ستاره سابق رئال مادرید که مقطعی مدیر ورزشی باشگان هم بود به انتقاد از ایسکو پرداخت.

ایسکو نه با خودش صادق است نه با زیدان

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو شب گذشته پس از 4 بازی غیبت در ترکیب اصلی رئال از ابتدا برابر والنسیا به میدان رفت. ایسکو روی نیمکت رئال در بازی با بارسلونا به شکل علنی به تصمیمات زیدان اعتراض کرد و تصاویر او توسط دوربین ها شکار شد و از آن پس دیگر در ترکیب رئال قرار نگرفت.

در عین شگفتی، زیدان روز گذشته ایسکو را در بازی حساس برابر والنسیا روانه میدان کرد و او عملا نتوانست کار خاصی انجام دهد و در یک ربع پایانی هم تعویض شد.

 

 

1542666

 

 

پدراک میاتوویچ در انتقاد از ایسکو به کادنا سر گفت:« برخی مواقع نیاز است بازیکنان اشتباهات مربیان را تصحیح کنند. یک زمانی بازیکن قادر نیست در پستی که مربی او را قرار داده عملکرد مثبتی داشته باشد. در چنین شرایطی بهتر است بازیکن از مربی بخواهد کسی دیگر را به جای او در ترکیب قرار دهد.

بازیکنان به خوبی می دانند که در شرایط بدنی و ذهنی مناسب برای یک بازی هستند یا خیر و اینکه در چه پستی می توانند بازدهی داشته باشند. معتقدم ایسکو نه با خودش صادق بوده و نه با زیدان. ایسکو باید به زیدان بگوید که من در این پست نمی توانم هیچ کار خاصی انجام دهم. ذاو برابر والنسیا هیچ کار خاصی انجام نداد و در پست خودش هم قرار نداشت.»

 

 

دیدگاه‌ها