کد خبر : 1718273 | 19 آبان 1399 ساعت 15:19 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرورزشی دورتموند پاسخ رئال را داد

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند به اخبار فسخ قرارداد رینیر ژسوس واکنش نشان داد.

مدیرورزشی دورتموند پاسخ رئال را داد

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و قرار شد برای تیم دوم به میدان برود تا در صورت صلاحدید زیدان، به تیم اول منتقل شود. با نیمه تمام ماندن دسته سوم اسپانیا به خاطر شیوع کرونا، رینیر عملا نتوانست فرصتی برای اثباتش پیدا کند و در نهایت تابستان تصمیم بر این شد که او با قراردادی قرضی تا سال 2022 راهی بروسیا دورتموند شود.

 

 

1541380

 

 

در دورتموند اوضاع برای رینیر خوب پیش نمی رود. از زمانی که این هافبک 18 ساله راهی فوتبال آلمان شده تنها 105 دقیقه بازی کرده و در 4 بازی از 11 بازی تیمش به عنوان بازیکن جانشین در میدان بوده است.

رسانه های اسپانیایی در روزهای اخیر از عصبانیت باشگاه رئال مادرید خبر داده بودند و اینکه درصددند تا قرارداد رینیر را در زمستان فسخ کنند.

 

 

1542678

 

 

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند در واکنش به این اخبار گفت:« رینیر مشکل بدنی دارد. شرایط فیزیکی او در حد قابل قبول برای بازی در بوندسلیگا نیست چرا که مدت ها در اسپانیا نه بازی می کرد و نه تمرین(تعطیلی دسته سوم اسپانیا). اگر به رینیر اعتقاد نداشتیم که او را جذب نمی کردیم. این وقفه بازی های ملی فرصت خوبی خواهد بود تا او از لحاظ فیزیکی به شرایط خوبی برسد و سپس باید دید نظر سرمربی چه خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها