کد خبر : 1718302 | 19 آبان 1399 ساعت 16:01 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک دیه گو مارادونا:

ریکاوری مارادونا باورنکردنی پیش می رود

پزشک اسطوره فوتبال آرژانتین از روند بهبودی او کاملا رضایت دارد.

ریکاوری مارادونا باورنکردنی پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود نگرانی‌هایی که درباره درمان دیه‌گو مارادونا در دوره نقاهت پس از عمل جراحی مغز وی وجود داشت، پزشک وی از روند بهبودی اسطوره فوتبال آرژانتین در بیمارستان ابراز رضایت کرد.

 

 

1540852

 

 

مارادونا هفته پیش برای خارج کردن یک لخته خونی در مغزش زیر تیغ جراحان رفت و پس از آن پزشک او اعلام کرد که این مرد 60 ساله به خاطر مشکلات جسمانی دیگری که دارد، روند بهبودی سختی دارد. اکنون اما ظاهراً روند بهبودی کاپیتان سابق آلبی‌سلسته به خوبی پیش می‌رود.

لئوپولدو لوکه پزشک شخصی مارادونا ضمن باورنکردنی توصیف کردن روند بهبودی مارادونا درباره آخرین وضعیت او به خبرنگاران توضیح داد.

 

او که پیش از این گفته بود مارادونا حداقل تا امروز در بیمارستان خواهد ماند، درباره وی گفت:« حال دیه‌گو بهتر است، خیلی بهتر. در واقع هر روز وضعیتش رو به بهبود است و دوره نقاهتش باورنکردنی پیش رفته است.

 

 

1540640

 

 

مارادونا تا پیش از مشکوک شدن به ابتلا به کرونا (به دلیل ابتلای یکی از محافظانش به این ویروس) بازیکنانش را در تیم خیمناسیا لاپلاتا تمرین می‌داد. این باشگاه روز گذشته برای اولین بار از زمان بستری شدن مارادونا به میدان رفت و مقابل تیم ولزسارسفیلد 2-2 مساوی کرد.

قبل از شروع این بازی بازیکنان خیمناسیا بنری را به نمایش درآوردند که روی آن خطاب به مارادونا نوشته شده بود: «ما در کنار تو هستیم».

دیدگاه‌ها