کد خبر : 1718351 | 19 آبان 1399 ساعت 22:50 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

شکست ام‌صلال با بازی چشمی (عکس)

مدافع ایرانی ام‌صلال در شب باخت تیمش مقابل الریان به میدان رفت.

شکست ام‌صلال با بازی چشمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ام‌صلال قطر در حالی که روزبه چشمی را برخلاف دیدار اخیرش در ترکیب و خط دفاعی داشت، در چارچوب بازی‌های هفته پنجم جام ستارگان قطر در گروه B ، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل الریان قرار گرفت.

 

الریان که شجاع خلیل‌زاده را بخاطر حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشت، در دقیقه ۵۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد که یوهان بولی موفق شد دروازه یاران چشمی را باز کند.

 

در دقیقه ۷۹ عبدالرحمن، وینگر الریان از جناح راست نفوذ کرد و در محوطه جریمه علی فریدون را در موقعیت خوبی قرار داد و این بازیکن در شرایطی که روزبه چشمی را مقابل خود می‌دید، با شوت محکم زمینی گل دوم تیمش را مقابل ام‌صلال به ثمر رساند.

 

1542764

 

یاران چشمی که در چهار دیدار اخیرشان در جام ستارگان قطر دو باخت، یک مساوی و یک برد داشتند، امشب هم مقابل الریان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند تا ۴ امتیازی و در رده پنجم جدولِ ۶ تیمی این رقابت‌ها قرار بگیرند.

 

روزبه چشمی، مدافع ایرانی ام‌صلال که پس از پیوستن به این تیم در سه دیدار متوالی به میدان رفته ولی در لیست مسابقه اخیرشان قرار نگرفته بود، در شب شکست تیمش مقابل الریان ۹۰ دقیقه بازی کرد.

 

دیدگاه‌ها