کد خبر : 1718373 | 20 آبان 1399 ساعت 09:35 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری به جای شموشک؛

بازگشت فوتبال به استادیوم خاطره انگیز

محسن عاشوری در یک تصمیم جالب و البته احساسی هدایت تیم شهرداری نوشهر را بر عهده گرفت. تیمی که در لیگ یک نه حتی در لیگ 2 هم حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری به سبب عملکرد خوبی که در تیم خوشه طلایی داشت این فصل هم مورد توجه دو سه تیم دسته اولی قرار گرفت اما مذاکرات با این تیم ها خوب پیش نرفت و در نهایت تصمیم گرفت با کمی صبر و حوصله و آغاز مسابقات و به سبب تغییراتی که در کادر فنی تیم  ها انجام می شود هدایت تیمی را برعهده بگیرد که هدفش صعود به لیگ برتر باشد؛ به خصوص که مشکلات کمبود امکانات را در تیم خوشه طلایی تجربه کرده بود اما از نوشهر خبر رسید که به دعوت شهردار نوشهر در نهایت مربی این تیم شد. 

هدف شهرداری نوشهر احیای دوباره فوتبال در شهر است و زنده کردن نام شموشک البته اینبار با تیم شهرداری نوشهر. شموشکی که در زمان حیات مهندس درویش به مدت 17 سال معرف استعدادهای شایسته شهر و استان مازندران بود و ستاره های زیادی را به فوتبال معرفی کرد اما با فوت مهندس درویش متاسفانه فوتبال هم از نوشهر رفت! حالا یک وظیفه سخت به محسن عاشوری محول شده؛ اینکه تیم را پله به پله بالا بیاورد و البته شهردار نوشهر قول حمایت همه جانبه از تیم را داده است. 

 

1542807

 

با احیای دوباره فوتبال در نوشهر اینبار با نام شهرداری بدون شک در فصول آتی شاهد معرفی ستاره های جدیدی از فوتبال منطقه به کشور خواهیم بود. در کنار نساجی که با بازگشت به سطح اول فوتبال کشور بازیکنان مازنی را به خوبی به فوتبال ایران معرفی کرده است. کمی صبوری موجب خواهد شد تا دوباره شاهد جولان فوتبالیست های خوب مازنی در استادیوم کوچک شهدای نوشهر باشیم. استادیومی که بازسازی و تبدیل به یکی از استادیوم های زیبای کشور شده است. تنها حیف که همانند استادیوم شهید وطنی چمنش مصنوعی شده است. 

و اما تصمیم شهردار نوشهر مبنی بر احیای دوباره فوتبال در نوشهر یکی از تصمیمات حرفه ای و ماندگار او خواهد بود به این خاطر که شور و شوق را دوباره به شهر باز خواهد گرداند. پیش از این شموشک مایه غرور و مباهات مردمان شهر بود و حالا آنها این حس را با تیم شهرداری نوشهر تجربه خواهند کرد. به خصوص که فوتبال در کوچه پس کوچه های شهر هنوز نفس می کشد و این بار بچه های شهر با اشتیاق بیشتری فوتبال خواهند کرد چون می دانند تیمی وجود دارد به نام شهرداری که می توانند رویاهای خود را در آن جستجو کنند.

دیدگاه‌ها